کد خبر 267885
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

سردار محمدیان مطرح کرد؛

کشف ۱۰ فقره سرقت از آرسن لوپن تهران

کشف ۱۰ فقره سرقت از آرسن لوپن تهران

سردار محمدیان بیان کرد: نزدیک به ۱۰ فقره سرقت از این سارقان کشف شده، اما کار ما تازه شروع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتطامی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری ارسن لوپن تهران اظهار کرد: پلیس هم توانمندی لازم و هم تجهیزات کامل را در اختیار دارد و رصد دائم گروه های مجرم را به صورت شبانه روز انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: شناسایی و دستگیری این سارقان برای پلیس سخت نیست، اما پخش ویدیو این سارقان کار ما را سخت کرد.

وی گفت: بعد از پخش ویدیو تلویزیونی سارقان ۴ بار جای خود را تغییر دادند و آن ویدیو کار ما را سخت کرد، همچنین تمامی سرقت ها نیز برای قبل از ویدیو پخش شده بود.

سردار محمدیان بیان کرد: نزدیک به ۱۰ فقره سرقت از این سارقان کشف شده، اما کار ما تازه شروع شده و خوشحالیم که همکاران ما توانستند امنیت را به مردم تهران برگردانند و پلیس با مردم صادق است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در زمینه این دستگیری، دادستان تهران شب گذشته اطلاع رسانی کرد و خبر دستگیری افراد از سوی ایشان نیز اعلام شد، ما اطمینان داریم که پرونده این افراد از سوی دستگاه قضایی و دادستانی به سرعت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی گفت: سارقان صحنه ۲ نفر بودند و ۲ نفر نیز مرتبط با این افراد بودند که در زمینه فروش اموال و … فعالیت داشتند که آن ها نیز دستگیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha