کد خبر 267869
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با «حیات»:

گاریدو و تیمش مقابل تراکتور ترسو بازی کردند

گاریدو و تیمش مقابل تراکتور ترسو بازی کردند

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از عملکرد این تیم در دیدار هفته دوم مقابل تراکتور پرداخت.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس در تقابل با تراکتور اظهار کرد: از ابتدا مشخص بود کار سختی در این بازی داریم و تراکتور تیم قدرتمندی است و بازیکنان با تجربه زیادی دارد که نصف آنها نفرات سابق پرسپولیس بودند و چند خارجی خیلی خوب و با کیفیت هم دارند و امسال مدعی جدی قهرمانی هستند. ضمناً بازی مقابل نود هزار هوادار در آن جو کار راحتی نبود اما به نظرم با تمام این اوصاف پرسپولیس هم ضعف فنی داشت و این را نمی‌توان زیر سایه خوب بودن تراکتور مخفی کرد و به نقاط ضعف خودمان توجهی نداشته باشیم. 

وی افزود: به نظرم تاکتیک سرمربی برای این بازی اشتباه بود و طبق آن چیزی که در زمین دیدم گاریدو تیمش را خیلی ترسو ارنج کرده بود و ظاهراً اول برای گل نخوردن به زمین آمده بود و بعد به دنبال گلزنی بود. به نظرم اصلاً لزومی نداشت که با دو هافبک دفاعی و اینقدر محتاط در مقابل حریف بازی کند. پرسپولیس را همه به هجومی بودنش می‌شناسند و فوتبال هم با این روش محتاطانه جذابیتی ندارد. برای مثال در چینش ترکیب اولیه بازیکنی مثل علیپور نباید بیرون می‌ماند و حضور اورونوف هم به عنوان مهاجم دوم اشتباهی بزرگ بود چون این بازیکن ثابت کرده در پست وینگر بازیکنی غیر قابل مهار است و حتما می تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند و حضورش در پست مهاجم کاذب او را از کار می‌اندازد. در خط حمله باید زوج علیپور و آل کثیر به میدان بروند و اورونوف هم وینگر چپ باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل فولاد و اهمیت برد سرخپوشان مقابل تیم اهوازی گفت: باید تیم فولاد را در قزوین شکست دهیم و به هیچ وجه نباید مانند دو بازی اولمان امتیازی از دست بدهیم چون در این صورت فاصله 4 امتیازی ما با سپاهان و حتی دو امتیازی با استقلال در صورت نتیجه گیری این دو تیم مدعی دیگر بیشتر و کار واقعا  سخت خواهد شد. از این رو پرسپولیس دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد و دیگر نباید امتیازی از دست بدهد و اصلا به این فکر نباشد که چون فصل گذشته هم چندین امتیاز از حریفان عقب بود و جبران کرد امسال هم می تواند امتیازات عقب افتاده را جبران کند . این خیال اشتباه است و ممکن است تیم را با چالش های زیادی در آینده مواجه کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha