کد خبر 267864
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

منصور برزگر در گفتگو با «حیات»:

اگر پژمان درستکار خوب بود چرا او را پیش از المپیک برکنار کردند؟ + فیلم

اگر پژمان درستکار خوب بود چرا او را پیش از المپیک برکنار کردند؟ + فیلم

پیشکسوت کشتی در مورد عملکرد کاروان ایران در المپیک و تغییرات در رأس کادرفنی صحبت کرد.

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص رونمایی از کتاب خاطراتش در کشتی اظهار کرد: این کتابی که چاپ شده و عزیزان آن را نوشتند به همت فدراسیون کشتی بوده و عزیزان برایش زحمت کشیدند. ظاهراً این رویه قرار است در فدراسیون کشتی ادامه داشته باشد و از قهرمان‌های سابق کشتی به این شکل به صورت زندگینامه کتاب در موردشان نوشته و چاپ شود که کار قشنگی است و در روز کشتی هم کتاب من رونمایی شد و به همین دلیل تمام دوستان به ما افتخار دادند و آمدند و از همه آنها بابت لطفی که به من داشتند ممنون هستم.

وی در مورد عملکرد کاروان کشتی ایران در المپیک گفت: عملکرد کشتی گیران ما یک به یک و به صورت تخصصی باید بررسی شود و نمی‌توان به این شکل به صورت کلی نظر داد ولی در مجموع به نظر من کاروان خوب عمل کردند و خوب کشتی گرفتند، البته همیشه در هر رقابتی هم نقطه ضعف هست هم نقطه قوت هست و باید یک گروهی از کارشناسان بشینند و نقطه ضعف‌ها را پیدا کنند و برای رفع آنها برنامه ریزی کنند که از ضعف‌ها از بین بروند و در طرف مقابل نقاط قوت هم شناسایی و تقویت شوند تا تبدیل به نقطه ضعف نشوند. اگر چنین برنامه ریزی اصولی صورت بگیرد به امید خدا در المپیک بعدی کشتی‌گیرانِ کامل‌تری به مسابقات خواهیم فرستاد و به امید خدا نتایج بهتری هم کسب خواهیم کرد.

پیشکسوت کشتی در مورد قطع همکاری تیم ملی کشتی آزاد با محسن کاوه و بازگشت پژمان دستکار به این سمت توضیح داد: از آقای کاوه ممنونم که حالا خوب یا بد در هر صورت زحماتشان را کشیدند و قهرمانان ما هم عملکرد خوبی داشتند و همه توانشان را گذاشتند و در ۶ وزن ۴ مدال در کشتی آزاد گرفتیم. تغییر کادرفنی با نظر فدراسیون بوده و باید ببینیم دلیل این تغییر چه بوده است و حتما دلایلی برای خودشان داشتند ولی برای من سوال است که اگر پژمان درستکار خوب بود چرا او را از این سمت برکنار کردند و اگه بد بود چرا او را دوباره بازگرداندند. این موضوعی است که باید بررسی شود و حرف من به تنهایی در اینجا اثری ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha