کد خبر 267762
۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

ابوالفضل پورعرب در بیمارستان بستری شد

ابوالفضل پورعرب در بیمارستان بستری شد

ابوالفضل پورعرب، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای عمل جراحی پا در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ ابوالفضل پورعرب که قصد دارد به زودی نمایش اتللو را در تالار وحدت به روی صحنه ببرد به دلیل برخی مشکلات جسمی در بیمارستانی در تهران بستری شد. روند درمان این بازیگر در حال انجام و حال عمومی وی رو به بهبود است. پورعرب پیش‌تر در آذر ۱۴۰۱ نیز برای مداوا در بیمارستان بستری شد.

بازیگر ۶۳ ساله سینما بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم‌های ماندگاری همچون عروس، نرگس،‌ چهره، دستهای آلوده، غریبانه و مردی شبیه باران را در کارنامه خود دارد.وی سومین فرزند خانواده بود. او با فیلم سلطان قلب‌ها به سینما علاقه‌مند گشت اما با مخالفت پدرش مواجه شد. در دبیرستان تئاتر کار می‌کرد و به واسطهٔ همین با محمود استادمحمد آشنا شد و از طریق او به گروه کارگردانی یک نمایش معرفی شد و سال ۵۹ اولین کار حرفه‌ای خود را به نام «مأموریت حساس» در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کرد. در سال ۶۰ کارمند تلویزیون شد و تا سال ۶۴ در صداوسیما دستیار کارگردان بود. 

آذر ۱۴۰۱ خبرگزاری ایسنا در گزارشی عنوان کرد پورعرب به دلیل حادثه‌ای که سر صحنه فیلم‌برداری رخ داد، در بیمارستان بستری شده بود. او از مدتی قبل مشغول ساخت یک فیلم مستند داستانی به نام «سگ» بود که در حادثه‌ای حین کار، پای او زخمی و بعد دچار عفونت شدیدی شد. این اتفاق سبب بستری شدن تقریباً یک ماههٔ پورعرب در بیمارستان شد که با بهبود حالش مرخص شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha