کد خبر 267618
۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

  دستگیری متهم در بندرعباس با ۱۵۳ شاکی

  دستگیری متهم در بندرعباس با ۱۵۳ شاکی

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری متهمی با ۱۵۳ شاکی کشوری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سرتیپ دوم "علی اکبر جاویدان" روز دوشنبه افزود: پس از مراجعه و اعلام شکایت فردی به پلیس فتا مبنی بر اینکه در سایت دیوار مورد کلاهبرداری قرار گرفته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که پس از آگهی فروش طلا توسط یک فرد در سایت دیوار، شخصی دیگر به عنوان خریدار با وی تماس گرفته و درخواست خرید کرده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: خریدار با واریز پول، صاحب آگهی را فریب داده و کالا را تحویل گرفته، در حالی که برابر رسید واریزی، پول کلاهبرداری هم به حساب وی واریز شده بود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با تلاش همه جانبه و انجام اقدامات فنی فرد کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد که در بازجویی ابتدا منکر جرم ارتکابی شد اما پس از روبرو شدن با ادله دیجیتال اعتراف کرد که ۲سال قبل از یکی از استان های کشور با هدف کلاهبرداری وارد هرمزگان شده است.

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: با بررسی سوابق مشخص شد متهم دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری با عناوین اسکیمر ،فیشینگ و رسید جعلی است و درگذشته نیز توسط این پلیس دستگیر و روانه زندان شده و پس از آزادی دوباره به کار خود ادامه داده و در حال حاضر ۱۵۳ مورد شکایت مربوط به این متهم در کشور ثبت شده است.

وی از شهروندانی که با این روش مورد کلاهبرداری قرارگرفته اند خواست به پلیس فتا یا شعبه هفتم دادیاری شهرستان بندرعباس مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha