کد خبر 267485
۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کمیسیون پزشکی در بیمارستان‌های بنیاد شهید و استان ها به صورت مداوم برگزار می‌شود 

کمیسیون پزشکی در بیمارستان‌های بنیاد شهید و استان ها به صورت مداوم برگزار می‌شود 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی به صورت مداوم در بیمارستان‌های بنیاد شهید و استان‌ها خبر داد. 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز یکشنبه ۴ شهریورماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی صدر گفت: جانبازان عزیز اعصاب و روان زندگی سختی دارند.

وی افزود: جانبازان معزز در جریان این بازدید، دو خواسته اصلی را مطرح کردند، یکی بحث اشتغال فرزندانشان است. وظیفه ماست که حداقل خواسته جانبازی که همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشته را اجابت بکنیم‌. 

رئیس بنیاد شهید ادامه داد: تقاضای من این است که همان‌طور که رئیس جمهور هم تاکید کردند، همه دستگاه ها کمک کنند که موضوع اشتغال فرزندان آنها را انشالله با یک حرکت جدی حل کنیم. 

مهندس اوحدی با اشاره به اهمیت بحث تعیین درصد جانبازی این عزیزان، گفت: خواسته دوم آنها برگزاری کمیسیون پزشکی و تعیین درصد جانبازی بود. امروز بیش از ۶۰ هزار عزیز جانباز ما متقاضی تشکیل کمیسیون پزشکی هستند.

وی ادامه داد: قول دادیم که حتما کمیسیون پزشکی طبق روال سابق، به صورت مستمر برگزار شود که ما این عدد را بتوانیم به صورت جدی کاهش بدهیم. 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: کمیسیون پزشکی انشالله در استان‌ها تشکیل خواهد شد و تاکید کردیم امروز که حتما کمیسیون پزشکی در دو بیمارستان اعصاب و روان صدر و نیایش انشالله برگزار شودتا بتوانیم با تشکیل کمیسیون پزشکی، موضوع درصد این عزیزان را هم بررسی جدی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha