کد خبر 267471
۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

صادق ورمزیار در گفتگو با «حیات»:

استقلال مهاجم تمام کننده نیاز دارد

استقلال مهاجم تمام کننده نیاز دارد

پیشکسوت استقلال معتقد است مشکل این تیم نبود یک مهاجم با شم گلزنی بالاست.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال و تساوی مقابل ملوان اظهار کرد: هفته‌های اول لیگ ملاک مناسبی برای ارزیابی قدرت تیم‌ها نیست و معمولاً لیگ از هفته پنجم به بعد به شکل واقعی استارت می‌خورد ولی با توجه به امتیازات سایر رقبا کسب ۴ امتیاز از دو بازی چندان هم بد نیست و تا این لحظه فقط سپاهان عملکردی بالاتر از این داشته است. 

وی افزود: استقلال در این بازی تیم برتر میدان نبود و نمی‌توانیم بگوییم مستحق پیروزی بود. تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌ای باشد ولی اگر بخواهیم یک تیم را برای برتری معرفی کنیم شایستگی ملوان در این بازی بیشتر بود. آنها جانانه بازی کردند و دویدند و جنگیدند و استقلال را به دردسر انداختند. این ملوان اگر به همین شکل ادامه دهد مثل فصل قبل نتایج قابل قبولی کسب خواهد کرد. 

پیشکسوت استقلال در ادامه عنوان کرد: استقلال خریدهای خوبی داشته که هنوز به ترکیب اصلی اضافه نشدند. خارجی‌های تیم که دقایقی به عنوان یار تعویضی بازی کردند خوب ظاهر شدند و در ادامه می‌توانند مفید واقع شوند. ولی ضعف بزرگ استقلال که فصل قبل هم آن را همراه داشت، نبود یک مهاجم گلزن و تمام کننده است. من انتظار داشتم نکونام برای این مشکل چاره‌ای بیاندیشد ولی بازیکنان جذب شده تا اینجای کار چنین خصوصیتی نداشتند و بیشتر در پست وینگر اقدام به جذب بازیکن شد. 

ورمزیار در پایان با اشاره به عدم آمادگی ورزشگاه‌های تهران برای میزبانی گفت: این واقعاً زشت است که پایتخت ایران و چند کلان شهر دیگر زمین آماده برای مسابقات ورزشی نداشته باشند. این یک حادثه نبوده که بگوییم یکباره اتفاق افتاده و آمادگی مقابله با آن را نداشتیم. ما می‌دانستیم وضعیت ورزشگاه آزادی چگونه است و ورزشگاه تختی هم سال‌هاست بدون استفاده مانده و فرصت کافی برای بازسازی داشت. همه این موارد حاصل سو مدیریت است و هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha