کد خبر 267386
۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر: حضور ناجیان سرخابی

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر: حضور ناجیان سرخابی

ستاره‌های استقلال و پرسپولیس که مانع شکست دو تیم در هفته دوم شدند در جمع برترین ها حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام ۸ دیدار در دو روز به پایان رسید. استقلال به لطف درخشش رامین رضاییان از شکست مقابل ملوان گریخت و پرسپولیس هم در ثانیه‌های پایانی بازی باخته مقابل تراکتور را با تساوی عوض کرد. برترین‌های هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر هستند:

دروازه‌بان: الکسیس گندوز (پرسپولیس)

روی گلی که از تراکتور دریافت کرد مقصر نبود و چندین بار با واکنش‌های خوب خودش مانع باز شدن دروازه سرخپوشان شد و سهم پررنگی در یک امتیاز بازی با تراکتور داشت. 

مدافع: رامین رضاییان (استقلال)

ستاره بی چون و چرای این هفته لیگ بود و عملکرد درخشانی با زدن دو گل مقابل ملوان داشت تا آبی‌ها همچنان به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهند. 

مدافع: شجاع خلیل‌زاده (تراکتور)

مقابل تیم سابقش انگیزه بالایی داشت و آن را با عملکرد خوب دفاعی و زدن تک گل تیمش در این بازی روی یک ضربه سر دقیق به خوبی نشان داد. 

مدافع: محمد امین حزباوی (سپاهان)

مدافع جوان سپاهان توانسته جایگاه خوبی در ترکیب این تیم برای خودش دست و این هفته ستاره خط دفاعی تیمش بود و یک گل هم برای طلایی پوشان به ثمر رساند. 

مدافع: مهدی محمدی (شمس آذر)

او هم ستاره تیمش در جریان تقابل با تیم یزدی لیگ برتر بود و تک گل تیمش را هم به ثمر رساند تا یک امتیاز به قزوینی‌ها در این بازی سخت رسیده باشد. 

هافبک‌: ریکاردو آلوز (تراکتور)

پاس گل او برای شجاع خلیل زاده بود که کلید تقابل حساس هفته دوم لیگ برتر شد و قفل این بازی را باز کرد. او بهترین بازیکن تراکتور در این بازی بود. 

هافبک: محمد کریمی (سپاهان)

کاپیتان سپاهان به خوبی جور ستاره‌های جدا شده خط هافبک این تیم را می‌کشد و این را در بازی این هفته مقابل خیبر هم به خوبی نشان داد. 

هافبک: احمدرضا زنده‌روح (گل‌گهر)

بهترین بازیکن گل گهر در هفته دوم لیگ برتر بود و روی هر دو گل تیمش مقابل استقلال خوزستان تاثیرگذار ظاهر شد. 

هافبک: امید نورافکن (ملوان)

نورافکن این روزها به عنوان یک سرباز در خدمت ملوان است و عملکرد درخشانی هم در ترکیب این تیم دارد و یک پاس گل خوب هم برای تیمش مقابل استقلال داد تا بازی خوبش را تکمیل کند. 

مهاجم: رضا غندی‌پور (ملوان)

با هوش و ذکاوت و فرصت طلبی خوب خودش خیلی زود توانست مقابل استقلال برای تیمش گلزنی کند و اگر درخشش رامین رضاییان نبود گل او به کسب سه امتیاز بزرگ تیمش در این هفته کمک‌ می‌کرد. 

مهاجم: جواد آقایی‌پور ‌(سپاهان)

مهاجم جوان سپاهان هم یک خرید خوب برای تیمش در این فصل بود و با زدن یکی از دو گل طلایی پوشان در این هفته این موضوع را به خوبی نشان داد. 

سرمربی: مازیار زارع (ملوان)

به خوبی تیمش را در دو هفته گذشته لیگ برتر مدیریت کرد و این هفته هم شجاعانه برابر استقلال برای برد جنگید و فاصله‌ای هم تا کسب این هدف نداشت و عملکرد شاگردانش قابل ستایش بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha