کد خبر 267383
۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

گلر پرسپولیس مانع رقم خوردن یک شکست سنگین شد

گلر پرسپولیس مانع رقم خوردن یک شکست سنگین شد

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم با خوش شانسی از شکست مقابل تراکتور گریخت.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات خصوص تساوی پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار کرد: عملکرد پرسپولیس در این بازی به هیچ وجه قابل قبول نبود. این تیم در نیمه اول اصلا خوب نبود و شکلی را که باید داشته باشد، نداشت. پس از دریافت گل هم بازی شرایط احساسی پیدا کرد و تیم رو به حمله آورد و توانست روی خلاقیت فردی به گل برسد، ضمن اینکه عملکرد گلر تیم در این بازی فوق‌العاده بود و توانست تیم را در بازی نگه دارد وگرنه پرسپولیس شکست سنگینی می‌خورد. 

وی در ادامه گفت: با همه این اوصاف، پرسپولیس هنوز به شرایط ایده‌آلی نرسیده و نیاز به زمان دارد. البته روز گذشته با تغییراتی که سرمربی تیم انجام داد، شکل تیم بهتر شد اما پرسپولیس نیاز دارد که بهتر از این باشد و شکل بهتری به خودش بگیرد و سرعت بازی‌اش را تا حدودی تغییر بدهد و هماهنگی خود را بیشتر کند. دیروز این هماهنگی در نیمه اول دیده نشد اما در نیمه دوم بهتر شده بود که باز هم با اخراج، شرایط سخت‌تر شد. در هر صورت تساوی در زمین حریف و با آن تعداد تماشاگر که فشار می‌آوردند، خوب بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از گاریدو عنوان کرد: من با این صحبت‌ها مخالفم و به نظرم باید تحمل کنند. نمی‌شود انتظار داشته باشیم یک مربی در عرض چند هفته یا نیم فصل معجزه کند. باید زمان بدهند. گاریدو قطعا نیاز به زمان دارد تا با خصوصیات بازیکنان و شرایط برگزاری و جو مسابقات آشنا شود. این مسائل روی تصمیم‌گیری‌های یک سرمربی تقش دارد. باید به سرمربی زمان بدهند و در طول آن مدت عملکرد او را بررسی کنند. الان برای قضاوت در مورد او خیلی زود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha