کد خبر 267356
۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

جنایت تازه در نوار غزه/ ۱۱ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند

جنایت تازه در نوار غزه/ ۱۱ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند

منابع خبری از ادامه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شهادت ۱۱ فلسطینی دیگر خبر دادند.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ در ادامه تجاوزهای چندین ماهه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نیروهای این رژیم امروز یک خانه را در منطقه «حی الامل» واقع در خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران و ۱۱ فلسطینی را به شهادت رسیدند.

خبرنگار الجزیره نیز از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در منطقه الزیتون در جنوب شرق نوار غزه خبر داد.

در همین حال، اشغالگران شرق «دیرالبلح» واقع در مرکز نوار غزه و ورودی روستای «المصدر» را نیز هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

اردوگاه‌های آوارگان واقع در شرق دیرالبلح هم هدف حملات پهپادی قرار گرفتند.

همزمان تانک های رژیم صهیونیستی که وارد منطقه «حکر الجامع» در دیرالبلح شده‌اند، با نیروهای مقاومت به شدت درگیر شده و آن منطقه را گلوله باران کردند.

از سوی دیگر، اشغالگران با پهپادهای کوادکوپتر به سمت غیرنظامیان در خیابان صلاح الدین در شرق دیرالبلح تیراندازی کرده و ۵ شهروند فلسطینی بر اثر آن مجروح شدند.

صبح امروز نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی را در محله «الامل» در غرب شهر خان یونس بمباران کردند که در این بمباران ۹ عضو یک خانواده از جمله دو کودک و یک زن به شهادت رسیدند.

 با گذشت بیش از ۱۰ ماه از حمله رژیم اسرائیل، بخش وسیعی از نوار غزه در بحبوحه محاصره فلج‌ کننده و انسداد ورود مواد غذایی، آب تمیز و دارو ویران شده است.

با وجود درخواست میانجیگران از جمله مصر، آمریکا و قطر برای توقف درگیری و دستیابی به آتش‌بس و توافق تبادل اسرا، تل آویو همچنان به حملات مرگبار خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد.

تاکنون مذاکرات میان حماس و رژیم اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha