کد خبر 267347
۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

محدودیت در سفرهای بین شهری برای مدیریت بازگشت زائران اربعین

محدودیت در سفرهای بین شهری برای مدیریت بازگشت زائران اربعین

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به موج بازگشت زائران اربعین به کشور گفت: طی روز اربعین و یکی، دو روز بعد از اربعین، تعداد سرویس های داخل کشور را محدود می کنیم تا بازگشت زائران به داخل کشور به راحتی انجام گیرد.

داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفتگو با حیات؛ و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بلیت اتوبوس های بین شهری در چند روز اخیر کاهش پیدا کرده است؟ گفت: ممکن است طی روز اربعین و یکی، دو روز بعد از اربعین، تعداد سرویس های داخل کشور را محدود کنیم و تنها سفرهای ضروری اجتناب ناپذیر را پاسخ بدهیم تا بتوانیم در مرزهای منتهی به عراق، شرایط ثابت و مناسبی داشته باشیم.

بلیت اتوبوس بین شهری را حضوری بخرید

 مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مورد محدودیت در سفرهای بین شهری گفت: شرایط در مرزهای منتهی به عراق بسیار سخت و طاقت فرساست. زائران عزیز زمانی که از عراق وارد کشور می شوند حتما باید بلافاصله ناوگان مناسب را در اختیار داشته باشند و برگردند.

باقرجوان افزود: در حال حاضر در مرز مهران، زائران سریعا با اتوبوس قادر خواهند بود به شهرهای خود بازگردند.

باقرجوان در مورد محدودیت در عرضه اینترنتی سفرهای بین شهری گفت: به دلیل محدودیت در سفرهای بین شهری، بلیت اتوبوس ها به صورت اینترنتی عرضه نمی شود و مسافران برای خرید بلیت اتوبوس باید به صورت حضوری مراجعه کنند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha