کد خبر 267264
۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»

استقلال با شیوه فصل قبل امسال بین چهار تیم هم قرار نمی‌گیرد

استقلال با شیوه فصل قبل امسال بین چهار تیم هم قرار نمی‌گیرد

پیشکسوت استقلال به سبک و روش بازی این تیم انتقاد دارد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل شمس آذر در هفته نخست لیگ اظهار کرد: از چند منظر می‌شود به این موضوع نگاه کرد؛ اول اینکه جواد نکونام سرمربی تیم از جناح‌های مختلف تحت فشار قرار گرفته، اما نباید فراموش کنیم استقلال سال گذشته دوم شد و شرایط قهرمانی را داشت و بدشانسی آورد. در ادامه باید بدانیم این بازی، بازی اول تیم در لیگ برتر بوده و می‌توانست با شکست یا مساوی همراه شود که خداراشکر با برد همراه شد و نباید جلوه منفی قضیه را نگاه کرد. در دیدگاه آخر هم باید بگویم ما همان‌طوری بازی را شروع کردیم که قبلاً این کار انجام می‌شد!

وی ادامه داد: من تغییری در استقلال و سبک بازی تیم ندیدم و نمی‌دانم که امسال هم با این وضعیت و این سبک بازی بتوانیم در بالای جدول باقی بمانیم یا نه! آن کسی که باید بفهمد می‌فهمد که من چه می‌گویم! همان‌طوری که در فصل گذشته تمام کردیم، شروع هم کردیم! البته بازی اول بود، اما اگر قرار است این‌طور باشد به آینده تیم در انتهای فصل یا لیگ نخبگان امید ندارن!

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل امروز با ملوان هم گفت: بازی سختی است و ملوان تیم خوبی نشان داده که شروع خوبی هم در لیگ داشت و فکر می‌کنم کار سختی برای تیم در این بازی وجود داشته باشد ولی با توجه به تساوی پرسپولیس و تراکتور به نظرم فرصت خوبی است تا تیم شش امتیازی شود و از همین ابتدای کار فاصله بگیرد. از طرفی امیدوارم به مرور و با اضافه شدن نفرات جدید تغییر شیوه بازی تیم را هم شاهد باشیم. هواداران استقلال هجومی را دوست دارند و البته این مدل بازی به موفقیت و نتیجه‌گیری هم نزدیک‌تر است. فصل قبل می‌گفتیم ابزارش را ندارند ولی حالا که ابراز بازی هجومی در اختیارشان است بهتر است تغییر نگرش داشته باشند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha