کد خبر 267235
۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

شکستگی ناگهانی دست امیر آقایی در نبرد رستم و سهراب/ حال آقایی مساعد است + عکس و فیلم

شکستگی ناگهانی دست امیر آقایی در نبرد رستم و سهراب/ حال آقایی مساعد است + عکس و فیلم

بازیگر تئاتر رستم و سهراب با بیان اینکه بنده خودم شاهد ماجرا بودم و اتفاق خاصی رخ نداد؛ گفت: از امشب این بازیگر در صحنه به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ تئاتر موزیکال نبرد رستم و سهراب جدیدترین ساخته‌ی حسین پارسایی است. این تئاتر که از ۲۵ اسفند پارسال وارد مرحله پیش تولید شده است، به تهیه کنندگی سیدمحمود شبیری و کارگردانی حسین پارسایی، از ۲۸ مرداد به روی صحنه رفت. پیگیری‌ها حاکی از آن است که شب گذشته امیر آقایی درحال بازی در نمایش رستم و سهراب بود از اسب افتاد و دستش آسیب دید. 

سیامک صفری، بازیگر تئاتر رستم و سهراب در نقش کیکاووس در خصوص آسیب دیدگی امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون در نمایش نبرد رستم و سهراب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ گفت: این اتفاق یک حادثه بود که ممکن است برای هر بازیگری در صحنه پیش بیاید و هیچ جراحتی نبوده است.

شکستگی ناگهانی دست امیر آقایی در نبرد رستم و سهراب/ حال آقایی مساعد است + عکس و فیلم

این بازیگر با بیان اینکه هیچ اتفاق تلخی برای امیر آقایی رخ نداده است؛ خاطرنشان کرد: بنده خودم شاهد ماجرا بودم؛ اتفاق خاصی رخ نداد و از امشب این بازیگر در صحنه به ایفای نقش خواهد پرداخت. این نوید را به ملت عزیز ایران می‌دهم که حال این عزیز مساعد است.

وی با بیان اینکه امیر آقایی بسیار بازیگر توانمندی در عرصه‌ی سینما و تئاتر است؛ افزود: هیچوقت برای بازیگر محبوبمان اتفاق بدی رخ نخواهد داد. صحنه واژگونی امیر آقایی از اسب در نمایش «رستم و سهراب»  را در ادامه مشاهده خواهید کرد:


گفتنی است؛ حسین پارسایی، کارگردانی نمایش های موزیکال پرفروشی چون طوفان روح، این فصل را با من بخوان، الیور توییست و بینوایان را در کارنامه خود دارد.

خبرنگار: سما پالوده

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha