کد خبر 267221
۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵

عزیزی به «حیات» خبر داد؛

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دردناک و کوبنده است/ تلاش برای تقویت جبهه مقاومت + فیلم

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دردناک و کوبنده است/ تلاش برای تقویت جبهه مقاومت + فیلم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به پاسخ اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران در موضوع اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه پاسخی قاطع، کوبنده، دردناک و عذاب آور خواهد داد.

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در مورد تصمیات آتش بس فلسطین و رژیم صهیونیستی مطرح کرد: الحمدالله جبهه مقاومت به ویژه برادران عزیز ما در حماس به بلوغ سیاسی و رشد بسیار بالایی رسیدند. قطعاً برای منافع مردم عزیز فلسطین و به ویژه غزه حتما تصمیمات هوشمندانه و خردمندانه خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه از هر اقدامی برای تقویت جبهه مقاومت و شکوفایی بیش از پیش جبهه مقاومت فروگذاری نکرده و نخواهیم کرد، افزود: اعتقادمان هم این هست که این جبهه یعنی جبهه‌ای که متکی بر ارزش‌های انسانی، الهی، دینی و اعتقادی است و در خط مقدم مبارزه علیه زورگویان عالم و به ویژه رژیم جعلی متجاوز و صهیونیستی ایستاده است؛ پس هر تصمیمی که عزیزان ما در حماس برای آتش بس بگیرند که مبتنی بر منافع مردم عزیز آن سرزمین باشد، برای ما هم قابل احترام است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران مقابل اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در موضوع اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مهمان عزیز ما شهید هنیه وظیفه جدا دارد. پاسخی قاطع، کوبنده، دردناک و عذاب آور در زمان، مکان و با شیوه‌ای که خود انتخاب می‌کند با رژیم صهیونیستی برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم رژیم صهیونیستی را تنبیه کنیم و برخورد قاطع با آنها داشته باشیم، تاکید کرد: البته خود رژیم صهیونیستی به این باور رسیده که هر موقع اقدامی علیه ملت ایران، منافع ما و رفتاری خلاف قوانین رو انجام دهد با پاسخ قاطع ما روبرو خواهد بود. آزموده را آزمودن خطاست.

عزیزی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی باید بپذیرید که در واقع با رفتار جنایتکارانه برخورد خواهد شد و این اقدام ما آویزه گوش آنها شده و تا ابد آن را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/
خبرنگار: مبینا زرندی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha