کد خبر 267171
۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

وزیر راه و شهرسازی:

زائران اربعین تخلفات را به صورت حضوری گزارش کنند + فیلم

زائران اربعین تخلفات را به صورت حضوری گزارش کنند + فیلم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه زائران اربعین تخلفات را به صورت حضوری گزارش کنند، گفت: بازرسی وزارت راه و استاندار و معاونان استان ایلام در مرز مهران مستقر و آماده رسیدگی به تخلفات هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی امروز صبح در نخستین سفر استانی خود به استان ایلام و مرز مهران، گفت: خدا را شاکرم که اولین ماموریتم به ایلام و دیدن زائران کربلا انجام شد.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از پایانه مرزی برکت انجام شد وضعیت خدمات‌رسانی به زائران مناسب بود. امسال بیش از ۳ میلیون زائر عازم کربلا شده اند. حماسه کربلا پایانی ندارد بنابراین خدمات رسانی به زائران هم باید به بهترین نحو انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند که زائران کربلا بدون دغدغه و آسان و ارزان سفر کنند. تمام تلاش همکاران من در این راستاست.

صادق افزود: در این روزها بازگشت زائران بیشتر شده و طبق آمار، بیش از ۲۲۰ هزار زائر به ایران برگشته اند و خدمات رسانی به این زائران با سرعت بیشتری انجام می شود. در بازدیدی که انجام شده خوشبختانه وضعیت مناسب است. البته خدمات بهتری باید به زائران داده شود که انشالله در سال آینده با کمک دولت و مجلس اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زائران چگونه می توانند تخلفات را گزارش کنند؟ گفت: بازرسی وزارت راه در پایانه ها مستقر است. در مرز مهران نیز استاندار محترم و همکارانشان شخصا در پایانه حضور دارند و پاسخگوی زائران خواهند بود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha