کد خبر 267133
۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

تامین منبع ارزی از موضوعات مهم و جدی واردات خودروهای کارکرده + فیلم

تامین منبع ارزی از موضوعات مهم و جدی واردات خودروهای کارکرده + فیلم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی رفع مشکل تامین منبع ارزی را از موضوعات مهم و جدی در بحث واردات خودروهای خارجی (کارکرده) دانست.

عباس پاپی زاده، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار حیات، در مورد اقدامات صورت گرفته در زمینه واردات خودروهای خارجی (کارکرده) مطرح کرد: در دولت گذشته اقدامات خوبی در جهت تسهیل واردات خودروهای خارجی (کارکرده) و پاسخ به نیاز مردم صورت گرفت و آئین‌نامه‌ای هم در این زمینه تصویب شد.

وی در مورد ابهامات موجود در آئین‌نامه افزود: دولت جدید هم در واقع نظرات خاص خودش رو دارد و ایراداتی رو بر این آئین‌نامه وارد دانستند که در دولت جدید قرار بر این شد که در بحث رفع مشکل تامین منبع ارزی که از موضوعات جدی و مهم است اقدامات مهم و جدی صورت بگیرد و ارز مورد نیاز تامین شود.

پاپی‌زاده همچنین گفت: در بحث رفع ابهاماتی که به خود آئین‌نامه ابلاغی مربوط است که طی جلساتی صحبت‌هایی با معاون اول محترم رئیس جمهور صورت گرفت که ان‌شاءالله هرچه زودتر به محض استقرار وزرای انتخابی دولت و کابینه دولت در اولین فرصت بحث اصلاح آئین‌نامه واردات خودروهای خارجی (کارکرده) را در دستور کار دهند قراردهند تا مردم از این بلاتکلیفی خارج شوند.

انتهای پیام/

خبرنگار: مبینا زرندی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha