کد خبر 266480
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

مراسم تشییع پیکر شهید امنیت برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید امنیت برگزار شد

 پیکر شهید مدافع امنیت «سرباز وظیفه علی رئوفیان» در شهرستان فیروزه تشییع شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مهدی باغیشنی فرماندار فیروزه در حاشیه این مراسم باشکوه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز یک‌شنبه پیکر شهید مدافع امنیت «سرباز وظیفه علی رئوفیان» که در درگیری با اشرار به شهادت رسیده است، در فیروزه تشییع شد.

وی با بیان اینکه سرباز وظیفه علی رئوفیان اهل روستای چزگ از توابع بخش طاغنکوه فیروزه روز جمعه گذشته، ۲۶ مرداد در حین درگیری با اشرار مسلح در زاهدان به شهادت رسید، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته پیکر این شهید از زاهدان به خراسان رضوی و سپس به شهرستان فیروزه منتقل شد.                                                                                                                                                 

فرماندار فیروزه با اشاره به اینکه جلسه استقبال از پیکر شهید در محل فرمانداری با حضور سپاه، نیروی انتظامی، بنیاد شهید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد مراسم وداع با پیکر شهید ابتدا در محل آستانه مبارکه امامزاده حسن شهرستان فیروزه برگزار شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با استقبال بسیار خوب مردم شهید پرورش شهرستان فیروزه برگزار شد، تصریح کرد: در مجموع دو تشییع برای این شهید در نظر گرفته شد که یکی در شهر فیروزه به عنوان مرکز شهرستان و دیگری در محل روستای چزگ بود.

باغیشنی با اعلام اینکه هر دو مراسم تشییع شهید بسیار باشکوه برگزار شد، اظهار کرد: مردم این شهرستان با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری‌شان را به نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

فرماندار فیروزه ادامه داد: مردم شهرستان فیروزه تاکنون ۳۷۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند که حدود ۱۰ شهید متعلق به نیروی انتظامی است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان فیروزه به عنوان یک درگاه به شهرستان‌های مختلف از جمله قوچان، خوشاب، جغتای، جوین، نیشابور، زبرخان و مشهد متصل است، بحمدالله نیروی انتظامی این شهرستان تاکنون به خوبی امنیت را تأمین کند و این جای تقدیر دارد.

باغیشنی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان فیروزه تاکنون کارنامه خوبی در تأمین امنیت و کشفیات داشته است، گفت: بدون شک امنیت و اقتدار جامعه اسلام ثمره خون شهدا است.

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده شهید «سرباز وظیفه علی رئوفیان» اظهار کرد: نظم و امنیت امروز جامعه، در پی تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی است.

مراسم تشییع پیکر شهید از میدان انقلاب فیروزه آغاز شد و تا مسجد جامع ادامه داشت و در ادامه بعد از خواندن نماز توسط امام جمعه فیروزه، برای خاک‌سپاری به روستای چزگ منتقل شد.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این سرباز شهید با حضور پرشور مردم شهیدپرور روستای چزگ و بخش طاغنکوه فیروزه برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha