کد خبر 266169
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

با یک بازی نمی‌شود گاریدو را قضاوت کرد/ به آینده این تیم خوشبین هستم

با یک بازی نمی‌شود گاریدو را قضاوت کرد/ به آینده این تیم خوشبین هستم

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در هفته نخست لیگ برتر صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر و تساوی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی خوبی از پرسپولیس شاهد نبودیم. سرعت بازی تیم نسبت به فصل‌های قبل کاهش زیادی داشت و ناهماهنگی در برخی از پست‌ها خصوصاً در خط دفاعی مشهود بود. در خط دروازه هم هماهنگی و ارتباط خوبی بین گلر و مدافعان میانی وجود نداشت و همین سردرگمی باعث شد تیم خیلی زود گل بخورد و چند موقعیت دیگر هم به ذوب آهن داد و این می‌توانست در یک بازی سنگین‌تر نتیجه بدتری به دنبال داشته باشد. از زمانی که پورعلی گنجی به زمین آمد اوضاع کمی بهتر شد و فکر می‌کنم نبود گولسیانی در زمین هم مزید بر علت شد تا انسجام دفاعی لازم در این تیم را شاهد نباشیم. 

وی افزود: در انتقال توپ بین خطوط هم عملکرد جالبی شاهد نبودیم. تنها نقطه مثبت تیم عملکرد خوب وحید امیری و سعید صادقی در کناره‌ها بود که به خوبی توپ را سمت دروازه ذوب آهن می‌برند و عمده موقعیت‌های تیم از این نقاط شکل می‌گرفت. در خط حمله هم همکاری لازم میان علیپور آل کثیر دیده نشد و به همین دلیل بود گاریدو در این نقطه دست به تعویض زد. نکته مثبت دیگر بازی تعویض‌های خوب گاریدو بود که روند بازی را تغییر داد و به نظرم تعویض‌های درستی بود. 

پیشکسوت سرخپوشان در ادامه گفت: پرسپولیس در این بازی تغییرات زیادی در ترکیب خودش نسبت به فصل‌های قبل داشت و این تغییرات عمدتاً در پست‌های کلیدی و مهم بود و این یعنی شاکله تیم نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته و در رأس کادرفنی هم شاهد تغییرات بودیم و سبک و روش بازی تیم هم نسبت به دوره یحیی گل‌محمدی و حتی نسبت به دوره اوسمار تغییر کرده است و فلسفه بازی تیم بر اساس آنچه دیدیم متفاوت از گذشته بود. این نشان می‌دهد تیم نیاز به فرصت بیشتری دارد و با یک بازی نمی‌شود تیم را قضاوت کرد ولی در مجموع با همه ضعف‌های یاد شده من به آینده این تیم خوشبین هستم. بازگشت پرسپولیس به تهران هم امیدوارم هرچه زودتر رقم بخورد چرا که امتیاز میزبانی تاثیر مهمی روی عملکرد تیم خواهد داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha