کد خبر 266100
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰

عامری در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

اکثر افراد کابینه میانه‌رو و معتدل هستند/ احتمالا بین ۴ الی ۶ نفر نتوانند رای اعتماد بگیرند

اکثر افراد کابینه میانه‌رو و معتدل هستند/ احتمالا بین ۴ الی ۶ نفر نتوانند رای اعتماد بگیرند

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اکثریت کابینه پیشنهادی افراطی نیستند و سعی شده قاطبه افراد میانه‌رو و معتدلی معرفی شوند، گفت: در مجموع بیشتر کابینه می‌توانند رای اعتماد را از مجلس بگیرند و احتمالا بین چهار الی شش نفر نتوانند رای آورند.

محمدجواد عامری، دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار  سیاسی حیات؛ در مورد ارزیابی اولیه از کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار کرد: درصد زیادی از این افراد برای اولین بار است که معرفی شدند که به نظرم اتفاق خوبی است که اجازه می‌دهند از فرصت‌های جدید هم استفاده شود.

وی افزود: متاسفانه از نظر میانگین سنی حدود ۶۰ سال هستند که باعث می‌شود یک مقدار چابکی، تحرک و پرکاری را که اکنون کشور ما به آن نیاز دارد، محروم شویم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ادامه داد: افرادی هم که معرفی شدند بعضی افراد متناسب با نیازهای مردم نیستند و قبول دارم که افراد افراطی در کابینه زیاد نیستند یعنی خیلی فشار به آقای پزشکیان می‌آوردند که افراد تندرو و افرادی که به دنبال حل مشکلات و معیشت مشکلات مردم نباشند را وارد کابینه کنند که خوشبختانه آقای پزشکیان مقابل خیلی از این افراد توانستند مقاومت کنند و به هر جهت لابی سنگینی روی او بود.

عامری همچنین گفت: به نظر من اکثریت کابینه پیشنهادی افراطی نیستند و سعی شده قاطبه افراد میانه‌رو و معتدلی معرفی شوند در مجموع بیشتر می‌توانند رای اعتماد را از مجلس بگیرند و احتمالا بین چهار الی شش نفر نتوانند رای مورد نیاز را بدست آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha