کد خبر 266093
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر چهار شهید حاجیه خانم اکبری

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر چهار شهید حاجیه خانم اکبری

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت ام البنین دفاع مقدس، مادر چهار شهید معظم، حاجیه خانم اکبری، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ متن پیام تسلیت حجت الاسلام المسلمین موسوی مقدم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بشر الصابرین اذا اصابتهم المصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام البنین دفاع مقدس، مادر  چهار شهید معظم، حاجیه خانم اکبری، در آستانه اربعین حسینی و ایام غمگساری ام الحزن، حضرت زینب کبری سلام الله علیها، باب دیگری از مخازن حکمت الهی و پرتو نادری از چشمه انوار سرمدی به روی ملت شریف و قدرشناسی ایران اسلامی و همه مجاهدان جبهه اسلام و انسانیت گشود.

این عظمت و شوکت ایمانی و این صبر و متانت فاطمی که در وجود مادر شهیدان متبلور بود با هیچ زبانی توصیف نمیشود و با هیچ قلمی به نگارش نمی آید و حتی در فهم و تصور نمی گنجد.

بی گمان چهار فرزند رشید و چهار دلاور اسطوره ای انقلاب اسلامی بی صبرانه بر سفره عند ربهم یرزقون زانو ساییده، چشم انتظار قدوم مادر بوده اند، و اینک در نورانیترین ایوان بهشت، گردهم آمده اند. این شکوه بی انتها و این روح پرفتوح، تسلیت ندارد. حق این است که ما بازماندگان، مشمول دل تسلایی هستیم که از نعمت و معنویت آن وجود ذی جود، مستور و محروم شدیم.

قل ان الصلاتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین.

خداوند روح ایشان و همسر گرانقدرشان و چهار فرزند معظمشان را قرین رحمت فرماید و با ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین محشور بفرماید.

موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha