کد خبر 266074
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

سال قبل حق استقلال را در قهرمانی خوردند/ به تیم فصل جدید امیدوارم + فیلم

سال قبل حق استقلال را در قهرمانی خوردند/ به تیم فصل جدید امیدوارم + فیلم

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در آستانه شروع فصل جدید صبحت کرد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات درباره وضعیت استقلال در آستانه شروع لیگ برتر را چطور می بینید، گفت: وضعیت خوبی را در استقلال شاهد هستیم و به نظرم تا اینجای کار یارگیری خوبی صورت گرفته و باید وارد بازی ها شویم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. من به این تیم خیلی خوش‌بین هستم. 

او درباره اینکه ورزشگاه‌ها امادگی میزبانی از تیم‌ها را در شروع فصل جدید ندارند، گفت: چکار می‌توانیم کنیم؟ به نظر شما ۵ روزه می توان استادیوم ساخت؟ این همه سال است کجا را ساخته ایم؟ متاسفانه این همه پول در این فوتبال رد و بدل می شود اما هیچ کس به دنبال ساخت استادیوم نیست و این برای شخصیت فوتبال ایران که یک زمان در جایگاه نخست آسیا بوده‌ایم، بد است. امیدوارم در این خصوص تدبیری اندیشیده شود. 

او درباره حضور رامین رضاییان در استقلال گفت: رامین خرید خیلی خوبی برای استقلال بود و به نظرم او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و سال گذشته نیز در سپاهان به خوبی بازی کرد و باید بیاید و بیینیم بازی ها چطور خواهد بود. امیدوارم در استقلال هم بتواند خوش بدرخشد. 

او درباره اینکه آیا به نظرش استقلال می‌تواند در فصل جدید قهرمان شود یا نه، گفت: باید برویم جلو و ببینیم چه می شود و از الان نمی‌توان صحبت کرد. سال گذشته که استقلال حق‌اش بود قهرمان شود ولی حق این تیم را را خوردند و امسال باید برویم جلو ببینیم چه می شود. 

او در پایان در مورد اینکه کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌بیند، گفت: امسال ۳ - ۴ تیم مدعی هستند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور و باید برویم و ببینیم بازی ها چه می‌شود. به نظرم نبرد قهرمانی میان این چهار تیم خواهد بود و هر تیمی بهتر بتواند نتیجه بگیرد از این بین قهرمان فصل جدید خواهد بود که امیدوارم استقلال این عنوان را کسب کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha