کد خبر 265795
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

برگزاری مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه به میزبانی سازمان اوقاف

برگزاری مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه به میزبانی سازمان اوقاف

سیصد و شصت و سومین مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه، ۲۲ مرداد با حضور جمعی از مدیران کل امور اداری و توسعه منابع انسانی قوای سه گانه به میزبانی سازمان اوقاف برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ سیصد و شصت و سومین مجمع مدیران توسعه منابع قوای سه گانه با خیر مقدم گویی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و پخش کلیپی از دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه در تاریخ ۲۲ مرداد ساعت ۱۴:۳۰ در محل هتل ارم آغاز شد.

در این جلسه دکتر صدرالدین صدری به بررسی تطبیقی قانون برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: در حوزه بازنشستگی در قانون برنامه هفتم ابهاماتی وجود دارد و احکام جدید باید مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه به موضوع معافیت کارفرما از پرداخت سهم بیمه اشاره کرد و افزود: در تبصره دو این قانون آمده که مستخدمین موضوع این ماده که سی سال کسور بازنشستگی و یا حق بیمه پرداخته اند، از پرداخت کسور بازنشستگی معاف خواهند بود.

در بخش دیگری از این جلسه به بند (د) ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم در خصوص خدمت وظیفه اشاره شد و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

مکاتبه دیوان با وزارت بهداشت در خصوص دادنامه مربوط به فوق العاده جذب و مرخصی مناطق محروم، نحوه اجرای دادنامه و مصوبه افزایش حقوق کارمندان و موضوع انتقال نیروی کار معین در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین استمرار یا عدم استمرار موارد ۱۰۳ و ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه، اخذ مجوز برای تمدید قرارداد کارکنان قراردادی با توجه به عدم تکرار ماده ۵۰ قانون برنامه پنجم و ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم پیشرفت و همچنین استعلام به عمل آمده از سوی برخی دستگاه های اجرایی از جمله مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرارداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha