کد خبر 265671
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی خبر داد:

«زندگی بهادار» محصول جدید بیمه دی معرفی شد

«زندگی بهادار» محصول جدید بیمه دی معرفی شد

معاون توسعه و نوآوری و عضو هیات عامل بیمه مرکزی محصول جدید «زندگی بهادار» را، در راستای خرده فروشی و جریال درآمدی پایدار این شرکت، مثبت ارزیابی کرد و گفت: «زندگی بهادار»، بیمه‌نامه‌ای خلاقانه و متصل به صندوق‌های مالی است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، علی بنیادی نائینی معاون توسعه و نوآوری و عضو هیات عامل بیمه مرکزی ج.ا.ا با حضور در غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با مدیران ارشد این شرکت ملاقات و محصول جدید «زندگی بهادار» را، در راستای خرده فروشی و جریال درآمدی پایدار این شرکت، مثبت ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: رشد صنعت بیمه و توسعه ضریب نفوذ آن، راهکارهای مختلفی دارد که یکی از آن‌ها، توسعه محصولات نوین بیمه‌ای است.

وی گفت: بیمه مرکزی ج.ا.ا در سال ۱۴۰۲ به ۲۱ محصول جدید و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به ۱۵ محصول جدید بیمه‌ای مجوز اعطاء کرده که این موضوع حاکی از اهتمام شرکت‌های بیمه‌ای و نهاد ناظر بر این موضوع است.

بنیادی ضمن اشاره به پویایی بیمه دی، این شرکت را مجموعه‌ای نوآور قلمداد و اظهار کرد: یکی از این محصولات نوین و خلاقانه‌ای که مورد توجه و تأیید بیمه مرکزی قرار گرفت، بیمه‌نامه «زندگی بهادار» است که از سوی شرکت بیمه دی مطرح و پیشنهاد شد. اتصال این بیمه‌نامه به دارایی‌های مردم از طریق صندوق‌های مالی، مانند صندوق طلا، صندوق مسکن و صندوق‌های سهامی مهمترین ویژگی این بیمه‌نامه است.

وی افزود: باید در نظر داشت که بیمه‌های زندگی در عرصه خرده‌فروشی تعریف می‌شوند و توسعه بیمه‌های زندگی به سبب همین ویژگی، موجب توسعه پایدار درآمدی شرکت‌های بیمه‌ای خواهند شد. توجه بیمه دی به این موضوع مهم، سبب شده تا این شرکت در کنار کارهای مهم و قراردادهای بزرگی که منعقد کرده، خرده‌ فروشی را نیز از نظر دور ندارد و از طریق ارائه محصول جدید «زندگی بهادار» نسبت به این موضوع اهتمام ورزد و فعالیت خود در راستای جریال درآمدی پایدار را قوت بخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha