کد خبر 265665
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

خبرنگاران راوی رزق معنوی مردم هستند/ بازنمایی نقش زنان در دفاع مقدس در موزه ملی دفاع مقدس 

خبرنگاران راوی رزق معنوی مردم هستند/ بازنمایی نقش زنان در دفاع مقدس در موزه ملی دفاع مقدس 

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران راوی رزق معنوی مردم هستند، گفت: وظیفه ما این است که مردم با بزرگان خود و حوادثی که در دفاع مقدس اتفاق افتاد آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ آیین گرامیداشت روز خبرنگار ظهر امروز در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و سردار شیخی جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. 

در این آیین سردار ادیبی با بیان اینکه خبرنگاران راوی رزق معنوی مردم هستند، گفت: وظیفه ما این است که مردم با بزرگان خود و حوادثی که در دفاع مقدس اتفاق افتاد آشنا شوند. آنجا قیامت کبری برپا بود، ما موظف هستیم الگوهای دفاع مقدس را به جوانان معرفی کرده تا محبوب همه جوانان شود و این موضوع در همه عرصه های مدیریتی استفاده شود. 

وی ادامه داد: در دفاع مقدس همه اتفاقاتی که رخ داد، از منازل مردم بود، نقش خانواده ها در دفاع مقدس با محور مادران مثال زدنی است. مادران ایران برای پیروزی های دفاع مقدس بزگترین نقش را داشتند برای بازنمایی نقش زنان بخشی در موزه ملی دفاع مقدس راه اندازی می‌شود.

سردار ادیبی بیان کرد: رسالت همه افراد در حوزه های مختلف انعکاس موضوعات دوران دفاع مقدس به نسل جدید و آینده است. استفاده از ابزار هنر نیز در این راستا استفاده خواهد شد.  برای اینکه حماسه منطق و احساس خود را به جوانان بیان کنیم باید ازهمه تکنولوژی ها استفاده کنیم.

وی در پایان افزود: با بررسی عملیات می خواهیم به جوانان بگوییم چه انسان های بزرگ و با ایمان کارهای بزرگی انجام دادند. شما خبرنگاران کمک کنید مردم به اینجا بیایند کتاب ها را بخوانند و با خاطرات انس پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha