کد خبر 265334
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

مدیرکل اوقاف ‌و ‌امور خیریه استان هرمزگان در گفتگو با «حیات»:

ارائه خدمت فرهنگی به زوار اربعین حسینی/ اعجاز خدمت رسانی به زائران حسینی قابل مشاهده است

ارائه خدمت فرهنگی به زوار اربعین حسینی/ اعجاز خدمت رسانی به زائران حسینی قابل مشاهده است

مسعودی با بیان اینکه اعجاز خدمت رسانی به زوار اباعبدالله (ع) قابل مشاهده است، گفت: سالهای گذشته با توزیع مواد غذایی در خدمت زوار اربعین حسینی بودیم اما از امسال فعالیتهای فرهنگی نیز به آن اضافه شده است.

 حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل اوقاف ‌و ‌امور خیریه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، در رابطه با خدمات‌رسانی استان هرمزگان به زوار اربعین حسینی گفت: استان هرمزگان با موکب باب الحوائج و کمکهای مردمی از ابتدای ماه صفر تا 25ام به زوار امام حسین (ع) خدمت رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: توفیقاتی که در زمینه خدمت به زوار جاری شده روز به روز بیشتر می شود؛ در گذشته با پخش نذوراتی از قبیل خرما و شربت به زوار خدمت رسانی می شد؛ اما حالا با فعالیتهای فرهنگی، اقامه نماز جماعت، پذیرایی میان وعده و اسکان و کمک به گمشدگان خدمت رسانی خواهیم کرد. همه اینها مرهون کمک هایی است که مردم هرمزگان به موکب دارند و از این طریق به همه زوار ایرانی و خارجی ارائه خدمت می کنیم.

مدیرکل اوقاف ‌و ‌امور خیریه استان هرمزگان گفت: برکات و اعجاز این حرکت در خدمت رسانی به زائران قابل مشاهده است. امسال نیز در این حوزه تلاش می شود در خدمت زائران حرمین شریفین عسکرین باشیم. یکی از کارهای دیگری که در این زمینه انجام خواهد شد، شست وشوی البسه آنان است که در زمان ترک موکب لباسها به صورت تمیز و مرتب در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین درباره هم اندیشی که اوقاف و امور خیریه بین مواکب انجام داد، افزود: یکی از مهمترین دستاوردها این است که زمینه خدمت به خوبی فراهم شده و زمانبندی مناسب تر می شود. به برکت برگزاری جلسات هم اندیشی اتفاقات خوبی رقم میخورد و در این زمینه مدیریت مواکب برای خدمت رسانی از ابتدای صفر تا 28 ام است و اینگونه زمان مدیریت می شود تا تمام مواکب به بهترین نحو به ارائه خدمت به زوار اباعبدالله (ع) بپردازند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha