کد خبر 264953
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵

راه اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران

راه اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نسبت به راه اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان گرامی، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راه اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است.

بر این اساس شهروندان می‌توانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha