کد خبر 264848
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی در نشست خبری بیمه دی: 

صنعت بیمه ضلع سوم هرم اقتصاد است 

صنعت بیمه ضلع سوم هرم اقتصاد است 

مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی با بیان اینکه صنعت بیمه، پوشش ریسک‌های مختلفی انجام می‌دهد، گفت: صنعت بیمه ضلع سوم هرم اقتصاد کشور است. 

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ محسن قلی‌پور، مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی امروز در نشست خبری شرکت بیمه دی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، گفت: ما در صنعت بیمه یکی از سه ضلع اقتصاد کلان کشور هستیم. 

وی با بیان اینکه ما در صنعت بیمه پوشش ریسک‌های مختلفی را انجام می‌دهیم، خطاب به خبرنگاران گفت: اخبار و تحلیل‌های خبری ما می‌تواند کمک‌کننده مدیران صنعت بیمه باشد.

مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی ادامه داد: انعکاس اخبار ما در بیمه، بخشی از رسالت خطیر خبرنگاران است زیرا بازدارنده تخلفات احتمالی است.

قلی‌پور با بیان اینکه صنعت بیمه در سال های اخیر آسیب‌های ناشی از وضعیت اقتصادی را تجربه کرده است، گفت: ما کارهایی را به عنوان ناظر در بیمه مرکزی شروع کردیم و پایبندی ما به منشور اخلاق رسانه‌ای قابل تحسین است زیرا خبرنگاران دلسوزی های خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: عصر حاضر، عصر انفجار اطلاعات است زیرا اطلاعاتی داریم که درست و غلط آن جای بحث دارد و این تیزهوشی خبرنگاران است که سره را از ناسره تشخیص دهند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha