کد خبر 264634
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

اعلام حمایت پاکستان از درخواست ایران

اعلام حمایت پاکستان از درخواست ایران

پاکستان حمایت کامل خود را از درخواست ایران برای برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درپی ترور «اسماعیل هنیه» اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، پاکستان حمایت کامل خود را از درخواست ایران برای برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درپی ترور «اسماعیل هنیه» اعلام کرد.
وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد در تماس تلفنی بین وزرای خارجه ایران و پاکستان، «اسحاق دار» از درخواست ایران برای تشکیل نشست فوق‌العاده وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی حمایت کامل و تاکید کرد پاکستان فعالانه در این نشست مهم شرکت خواهد کرد.
در این تماس تلفنی «علی باقری کنی»، همتای پاکستانی خود را از غم و اندوه عمیق ملت ایران و رهبری آن درپی ترور «اسماعیل هنیه» در تهران، آگاه کرد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان گفت مردم پاکستان در این برهه از تاریخ، احساسات مشابه با مردم ایران دارند و قلب هایشان آکنده از غم و اندوه است.
وی گفت «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان تحولات غزه و ترور وحشیانه اسماعیل هنیه را به شدیدترین وجه ممکن محکوم کرده است.
اسحاق دار افزود علاوه بر این، مجلس ملی پاکستان به اتفاق آرا این اقدام شنیع را که برخلاف قوانین بین‌المللی بوده و موجب نفرت بیشتر از پیش از صهیونیست‌ها شده را محکوم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha