به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ رامتین محمدیاری مدیر روابط عمومی منطقه ۳ از آغاز رسمی کمپین "گزارش سه ساله اقدامات شهرداری تهران به مردم" در حوزه های مختلف شهری خبر داد.
محمدیاری دراین باره توضیح داد: در این کمپین که به مدت ۱۰ روز و به شیوه های مختلف از طریق سازه های پرتابل تبلیغات محیطی، درگاه های اطلاع رسانی در فضاهایی مجازی در اختیار ،بروشور و استند، پرتال منطقه و ... اجرا می گردد، اهم اقدامات شهرداری تهران منطقه ۳ به تفکیک معاونت ها و همچنین برنامه ها و پروژه های در حال اجرا در این منطقه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ گفت: هدف از اجرای این کمپین، اطلاع شهروندان از مراکز، پروژه ها، اقدامات و خدمات شهرداری تهران جهت استفاده بهینه از آنهاست.
محمدیاری افزود: همچنین شهروندان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و پروژه های ارائه شده با اسکن QR کد طراحی شده از این اطلاعات بهرمند شوند.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ ابراز امیدواری کرد که اجرای این کمپین و کسب نظرات شهروندان محترم، بتوانیم در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان، قدم برداریم.
در پایان محمدیاری اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند جهت ارائه پیشنهادات و انتقاد در خصوص معضلات شهری و یا درخواست ملاقات با شهردار منطقه، از شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری به اداره روابط عمومی مراجعه نمایند.
نظر شما