کد خبر 264591
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

کنعانی مقدم به «حیات» خبر داد:

ایران در تدارک جنگ ترکیبی علیه اسرائیل است/ حمله غافلگیرانه و بدون اطلاع قبلی خواهد بود

ایران در تدارک جنگ ترکیبی علیه اسرائیل است/ حمله غافلگیرانه و بدون اطلاع قبلی خواهد بود

تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: ایران یک جنگ هیبردی یا ترکیبی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده از اقداماتی در شورای امنیت، در سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان اقدامات سیاسی و از طرف دیگر حمله پهپادی، موشکی، نظامی، سایبری، جنگ روانی و جنگ اطلاعاتی را در دستور کار قرار داده است.

حسین کنعانی‌مقدم، کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، درمورد اینکه ایران چه اقدامات تلافی جویانه برای پاسخ به اسرائیل در نظر گرفته است؟ اظهار کرد: شهید بزرگوار، شهید قدس، مجاهد نستوه، برادر اسماعیل هنیه شخصیتی جهانی از بعد سیاسی و مجاهدت بود و همه جبهه مقاومت در خصوص این شهید، یک نوع حقی را طلب می‌کنند و این مهمان عزیز که در قلب تهران و قلب مقاومت به شهادت رسید، برای خون‌خواهی و انتقام همان طور که رهبر انقلاب مطرح کردند باید اقداماتی انجام شود که دشمن را تنبیه کند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از خط قرمز عبور کرد و با ترور شهید هم از نظر حیثیتی برای ما مهم است که پاسخ دندان شکن به این اقدام دهیم و هم اینکه که جبهه مقاومت با عملیاتی که در پیش خواهد داشت همه نیروهای آن شرکت می‌کنند تا قدرت بازدارنگی اسرائیل را سرکوب کنند.

کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل، با بیان اینکه این بار مانند دفعه قبل حمله به شکل رفت و برگشت نخواهد بود، یعنی اینکه ما حمله کنیم و بعد آن ها بزنند، افزود: این بار باید طوری حمله شود که رژیم صهیونیستی دیگر قدرت اقدام متقابل را نداشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به نظرم یک جنگ هیبردی یا ترکیبی را ایران علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده، تصریح کرد: از اقداماتی در شورای امنیت، در سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان اقدامات سیاسی و از طرف دیگر حمله پهپادی، موشکی، نظامی، سایبری، جنگ روانی و جنگ اطلاعاتی را در دستور کار قرار داده است.

کنعانی‌مقدم همچنین گفت: ایران این دفعه بدون اطلاع قبلی و غافلگیرانه عملیات انجام خواهد داد و درسی به اسرائیل و آمریکا خواهد داد که بدانند که اگر بخواهند از خطوط جمهوری اسلامی عبور کنند،کل منطقه دچار درگیری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha