کد خبر 264207
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

رئیس جمهور در احکام جداگانه‌ای؛

"ظریف" معاون راهبردی رئیس جمهور و "قائم پناه" به عنوان معاون اجرایی منصوب شدند

"ظریف" معاون راهبردی رئیس جمهور و "قائم پناه" به عنوان معاون اجرایی منصوب شدند

رئیس جمهور در احکام جداگانه ای معاونین راهبردی و اجرایی خود را منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، رئیس‌جمهور در حکمی «محمدجواد ظریف» را به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب کرد.

پزشکیان در این حکم از معاون راهبردی خود خواسته است با برعهده گرفتن مسئولیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، وظایف و کارویژه‌های این مرکز را به تشکیلات مناسب برای معاونت راهبردی ریاست جمهوری تبدیل کند.

براساس این حکم معاون راهبردی رئیس جمهور وظیفه دارد با بهره‌گیری از تجربه مدیران ارشد ادوار گذشته، نخبگان، اندیشکده‌ها و نهادهای جامعه مدنی تحولات کلان داخلی و خارجی و میزان توفیق در دستیابی به اهداف قانون اساسی، سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام را رصد کرده و به رئیس جمهور گزارش کند.

همچنین در حکمی دیگر از سوی پزشکیان، «محمدجعفر قائم پناه» به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجعفر قائم‌پناه آمد است:

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می نمایم.

انتظار است با هماهنگی دفتر رئیس جمهور و تعامل با وزراء و معاونین رئیس جمهور با اتکال به خداوند متعال و در چهارچوب سند چشم انداز سیاستهای کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی» و قانون برنامه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید. بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور و مقامات دولت نیز همکاری لازم را با جناب عالی خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha