کد خبر 264135
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

با اعلام پلیس راهور :

محدودیت‌های تردد در تهران برداشته شد

محدودیت‌های تردد در تهران برداشته شد

معاون عملیات پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: محدودیت‌هایی که از ساعت ۵ صبح امروز پنجشنبه در خیابان انقلاب - آزادی به واسطه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه اعمال شده بود لحظاتی پیش برداشته شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور فاتب افزود: این محدودیت‌ها که از شرق از میدان فردوسی و از غرب از تقاطع بهبودی اعمال شده بود دقایقی قبل پس از اتمام مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه برداشته شد شهروندان و رانندگانی که قصد تردد در مسیر خیابان آزادی و انقلاب را دارند می‌توانند از این مسیرها تردد کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: خوشبختانه اجرای مراسم با همکاری و مشارکت خوب شهروندان در کمال نظم و آرامش و بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شد و هم اکنون کلیه مسیرها که از ساعت ۵ صبح اعمال محدودیت شده بود باز و رانندگان می‌توانند در این معابر تردد کنند.

سرهنگ مومنی در پایان از همکاری خوب شهروندان و رانندگان که در اجرا و برگزاری این مراسم با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ همکاری داشتند سپاسگزاری کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از میهمانان مراسم تحلیف رئیس‌جمهور چهاردهم بامداد چهارشنبه دهم مرداد در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامتش در تهران به همراه محافظش به شهادت رسیدند که این جنایت از سوی شخصیتهای سیاسی داخلی و بین‌المللی محکوم شد.

در پی این جنایت، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با تسلیت شهادت هنیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند و در پیام‌های جداگانه خواستار مجازات سخت عاملان این جنایت شدند.

همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha