کد خبر 263912
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

علی کریمی در آستانه بازگشت به استقلال

علی کریمی در آستانه بازگشت به استقلال

ستاره ایرانی کایسری اسپور ترکیه احتمالاً فصل آینده در استقلال حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ علی کریمی، هافبک ایرانی شاغل در لیگ ترکیه که چند فصلی است در تیم کایسری اسپور توپ می‌زند و حالا صحبت جدی از بازگشت او به ایران و پیوستنش به استقلال مطرح شده است.

استقلال چند هفته‌ای است که طبق خواسته نکونام و سفارش او باب مذاکره با علی کریمی را آغاز کرده و بعد از توافق با این بازیکن و ابراز تمایل وی به بازگشت به این تیم، مکاتباتی با باشگاه ترکیه‌ای داشت که هفته گذشته عنوان شد مسئولان کایسری اسپور نامه‌های باشگاه استقلال را بی پاسخ گذاشته و بدین ترتیب احتمال جذب وی تا حد زیادی کاهش یافته است.

با این وجود تاکید جواد نکونام به جذب وی و همچنین پیگیری مسئولان باشگاه و البته تمایل خود بازیکن، پروژه این انتقال ادامه پیدا کرده و پیگیری شد و حالا اخبار واصله حاکی از نزدیک شدن کریمی به استقلال و اضافه شدن احتمالی او در اردوی ترکیه به جمع نفرات این تیم است.

باشگاه کایسری اسپور ترکیه در صفحه توییتری خود، عکس دسته جمعی از تمرینات امروز این تیم منتشر کرد و نوشت: ما یک خانواده بزرگ هستیم.

نکته جالب این عکس، غیبت علی کریمی هافبک ایرانی این تیم در تمرینات کایسری است، همچنین روز گذشته علی کریمی با انتشار یک استوری با پیراهن استقلال شائبه های حضورش در استقلال را قوت بخشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha