کد خبر 263872
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

در گفتگو با «حیات» اعلام شد؛

وام ۵ میلیاردی خرید دفتر کار برای ایثارگران + شرایط و جزئیات

وام ۵ میلیاردی خرید دفتر کار برای ایثارگران + شرایط و جزئیات

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت وام ۲ تا ۵ میلیارد تومانی برای خرید دفتر کار پزشکان و وکلای ایثارگر خبر داد.

حجت‌اله امانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات گفت: وام خرید مطب برای پزشکان ایثارگر و محل کار برای وکلای ایثارگر از منابع داخلی بانک دی پرداخت می شود.

نرخ سود وام خرید دفتر کار برای ایثارگران

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این وام ۲ تا ۵ میلیارد تومان است، گفت: این وام به ایثارگران مشمول با سود ۲۳ درصد پرداخت می‌شود.

امانی افزود: ۳۳ درصد تعهد صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید که همان اشتغال ۱۴ هزار نفری است، امسال جامه عمل پوشیده است.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز امیدواری برای انجام تعهد این صندوق تا پایان سال، گفت: امیدواریم بتوانیم با پرداخت این وام ها و اشتغال زایی برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیش از تعهد ایجادی خود ایفای نقش کنیم و آن را به افزایش ۱۲۳ درصدی برسانیم.

کدام ایثارگران مشمول دریافت وام اشتغال‌اند؟

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه کدام ایثارگران مشمول دریافت وام اشتغال هستند؟ گفت: جانبازان، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد به بالا، همسران و فرزندان شهدا و به عبارتی ایثارگرانی که در «سامانه سجایا» جزو افراد جویای کار بنیاد شهیدند، مشمول دریافت وام اشتغال اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha