کد خبر 263770
۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

رییس ستاد بازسازی عتاب عالیات گیلان خبر داد؛

توزیع روزانه ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ وعده غذایی در اربعین امسال

توزیع روزانه ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ وعده غذایی در اربعین امسال

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان از توزیع روزانه ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ وعده غذایی در اربعین سال جاری خبر داد و گفت: ۳۴ موکب برای خدمت به زائران اعزام می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات، مجید دوهندو صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: کنگره بزرگ اربعین یکی از زمینه‌های ظهر امام زمان (عج) است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان با اشاره به جمعیت میلیونی عاشقان اهل بیت (ع) در کنگره بزرگ اربعین بیان کرد: سال به سال پیاده روی اربعین پرشورتر، بهتر، جامع‌تر و منسجم‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

دوهندو با بیان اینکه خبرنگاران خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند، گفت: قلم خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌تواند در بخش‌های مختلف اثرگذار باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش خبری رویداد بزرگ اربعین افزود: خبرنگاران روایتگر واقعی اربعین باشند و از زوایای مختلف به آن بپردازند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان با اشاره به تلاش‌های همدلانه و مومنانه مواکب در اربعین اضافه کرد: مواکب گیلانی برای خدمت رسانی به زوار اربعین انتظار مالی ندارند اما بر ما وظیفه است که از آنها حمایت کنیم.

دوهندو با اشاره به خدمات بی مزد و منت مواکب در بخش‌های مختلف بیان کرد: مواکب گیلانی در سخت‌ترین شرایط بحرانی در کنار مردم هستند.

وی از اعزام ۳۴ موکب گیلانی به اربعین خبر داد و افزود: مواکب گیلانی برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین ساماندهی شدند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان از اعزام موکب ویژه بهداشت و درمان به کربلا خبر داد و اضافه کرد: این موکب متشکل از پزشکان، متخصصین و کادر درمان برای خدمات رسانی به زوار زام می‌شوند.

دوهندو با بیان اینکه شرایط اعزام مواکب به اربعین بسیار سختگیرانه بوده است، گفت: مواکب برای اعزام به اربعین حسینی باید به استانداردها برسند تا مجوز دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵ موکب گیلانی ویژه اسکان است، افزود: مواکب تعهد تهیه روزانه هزار وعده غذایی را دارند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان از توزیع روزانه ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ وعده غذایی در اربعین سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این تعداد در سال گذشته حدود ۷۰ هزار وعده غذایی توسط مواکب گیلانی تهیه و توزیع می‌شد.

به گفته وی، اگر همه مردم گیلان به اربعین مشرف شوند مواکب آمادگی پذیرایی از آنها را دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha