کد خبر 263271
۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

با اعلام فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

۳ سارق مامورنما در زاهدان دستگیر شدند

۳ سارق مامورنما در زاهدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن باند سه نفره سارقان مسلح مامورنما و کشف ۹ فقره سرقت مسلحانه خودرو، منزل و موبایل فروشی در عملیات ویژه پلیس آگاهی‌ استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات، سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موبایل فروشی توسط سارقان مسلح مامور نما در سطح شهرستان زاهدان و بازخورد منفی در فضای مجازی که موجب نارضایتی و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با اقدامات اطلاعاتی و فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت یک نفر از سارقان مامورنما شناسایی و مورد رصد کارآگاهان قرار گرفت، که با تعقیب و مراقبت پلیسی محل اختفاء آنها مشخص و در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه، یک سارق مامور نما دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس دیگر اعضاء این باند سه نفره سارق مسلح مامورنما در ۲ نقطه از سطح شهرستان دستگیر و از مخفیگاهشان یک دستگاه خودرو مسروقه پژو که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌کردند و تعدادی گوشی و موتورسیکلت مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به قدردانی ویژه مالباختگان از پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده تا کنون به ۹ فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha