کد خبر 263188
۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

موکبدار اربعین در سامرا در گفتگو با «حیات»:

هدف اصلی ما بالا نگه‌داشتن پرچم تشیع است/ جای خالی حاج قاسم حس می شود

هدف اصلی ما بالا نگه‌داشتن پرچم تشیع است/ جای خالی حاج قاسم حس می شود

مظفری گفت: هدف اصلی ما در کربلا و سامرا خدمت به زائران اباعبدالله (ع) و بالا نگه داشتن پرچم تشیع است.

امیر مظفری موکبدار حضرت علی اصغر علیه سلام در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، درباره اینکه چند سالی است در شهر سامرا از موکبداران اربعین حسینی است، گفت: ما در شهر سامرا ۳ سال است که مستقر هستیم و وظیفه خدمت رسانی به زوار را داریم؛ هدف اصلی خدمت به زایران اباعبدالله (ع)  و بالا نگه داشتن پرچم تشیع است.

وی ادامه داد: ۷ سال است که توفیق تشرف به سامرا بنا فرمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که فرموده بودند سامرا غریب است را داریم، از نجف به سامرا منتقل شدیم و خدارا شکر تا کنون در این سه چهار سال با وقفه ای که بخاطر کرونا ایجاد شد در سامرا مشغول هستیم؛ البته به صورت گروههای جهادی نیز مشغول هستیم و با همین عنوان موکب جهادی حضرت علی اصغر علیه سلام در ایام کرونا، زلزله، سیل و … خدمتگزاری کرده ایم، سالی که به خاطر شیوع بیماری کرونا امکان تشرف به سامرا را نداشتیم ایستگاه واکسیناسیون خودرویی در شهر اراک راه اندازی کردیم و افرادی که برای دریافت واکسن مراجعه می‌کردند با خودروی خود داخل محوطه شده و ما با همین سازه های اربعینی خود خدمت رسانی میکردیم.

این موکبدار گفت: در این اثنا باید از شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم، جای ایشان خالی است، در جلسه هم اندیشی که در اوقاف برگزار میشود در واقع خدمت بزرگی به موکبداران می شود. پر واضح است که در کشور غریب حضور همه مواکب موثر است. در راستای ارائه خدمات بهتر و پرهیز از موازی کاری موثر است تا اطلاعت خود را مدیریت کنیم؛ هماهنگی مواکب بیشتر می‌شود بالاخره در کشور غریب کمک بزرگی است و منتج به ارائه خدمات بهتر می‌شود. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha