کد خبر 263135
۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

سیدصالحی در گفتگو با «حیات»:

رضاییان حرفه‌ای است و حرفه‌ای فکر می‌کند/ VAR به نیم فصل هم نمی‌رسد

رضاییان حرفه‌ای است و حرفه‌ای فکر می‌کند/ VAR به نیم فصل هم نمی‌رسد

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات درباره قرعه کشی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قرعه‌کشی به نظرم تاثیر چندانی در روند تیم‌ها ندارد و شما چه با قرعه آسان لیگ را شروع کنید چه با قرعه‌ سخت هم خوبی‌هایی دارد هم بدی‌هایی. شاید به نظر خوب برسد که با ۲-۳ بازی آسان لیگ را شروع کنید ولی این یعنی هفته‌های پایانی لیگ دیدارهای دشواری دارید. به هر حال در ابتدای بازی ها، تیم‌ها در شرایط بدنسازی هستند و بدن بازیکنانشان شرایط ایده آلی ندارد. اگر بازی‌ها را از لحاظ سیستمی و تاکنیکی تیم‌ها نسبت به نفرات حساب کنیم، در صورتی که بازی‌ها ساده‌تر باشد به طور طبیعی می‌تواند استارت خوبی باشد، چون همیشه در این تورنمنت‌ها بازی‌های اول خیلی مهم است. 

سید صالحی درباره اینکه عملکرد کدام تیم‌ها در نقل و انتقالات خوب بوده است، گفت: به طور طبیعی اگر بخواهیم اسمی نگاه کنیم تیم‌های بالای جدول مثل تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و استقلال جزو تیم‌هایی بودند که پرسروصدا بودند و نفراتی را از دست دادند و نفراتی را جذب کردند. از پرسپولیس بازیکنانی مانند ترابی، بیرانوند، اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن از تیم جدا شدند و یکسری بازیکن به این تیم آمدند که به نظر کافی نیست. باید ببینیم که بازیکنانی که از پرسپولیس به تراکتور رفتند، می‌توانند تاثیرگذار باشند. در این بین سپاهان خوب و آینده‌نگرانه خرید کرد و رو به جذب پدیده‌های جوان لیگ آورد که نگاه بلند مدت این تیم را نشان می‌دهد. استقلال هم خریدهای خوبی داشته و به نظر نسبت به فصل قبل تیم قدرتمندتری باشد. 

سید صالحی درباره انتقال رامین رضاییان به استقلال گفت: رامین رضاییان بازیکن پرتلاشی است و حرفه‌ای زندگی می‌کند و عمر یک بازیکن حرفه‌ای هم کوتاه است. رضاییان از پرسپولیس به استقلال نرفته است بلکه این بازیکن از سپاهان به استقلال رفته است و طبیعتاً حق انتخاب دارد و می‌تواند تصمیم بگیرد. با وجود اینکه پیشنهادات خارجی هم داشته است، اما او به استقلال رفته است.

او درباره اینکه در ابتدا گفتند که سیستم کمک داور ویدیویی از اول فصل استفاده می‌شود، اما اکنون می‌گویند به هفته‌های اول نمی‌رسد، گفت: به طور طبیعی وقتی چنین حرفی را می‌زنند مطمئن باشید تا نیم فصل هم VAR نخواهیم داشت. تا زمانی که این سیستم را نداشته باشیم مشکلات داوری ما حل نمی‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha