کد خبر 263115
۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

سرقت از بازیکنان آرژانتین قبل از دیدار عجیب و پرحادثه با مراکش!

سرقت از بازیکنان آرژانتین قبل از دیدار عجیب و پرحادثه با مراکش!

مسئولان آرژانتینی بابت سرقت از اردوی تیم فوتبال این کشور در جریان بازی‌های المپیک پاریس شکایت رسمی خود را به پلیس این کشور ارائه کردند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ شروع بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با اتفاقات ناخوشایندی برای تیم فوتبال آرژانتین همراه بود. شاگردان خاویر ماسکرانو حدود ۲ ساعت بعد از شکست عجیب ۲ بر یک برابر مراکش، خبر سرقت از کاروان آلبی‌سلسته را رسانه‌ای کردند!

آنها در اولین گام در بازی‌های المپیک، در ثانیه‌های پایانی موفق شدند برابر مراکش به تساوی ۲ بر ۲ برسند اما به دلیل اعتراض شدید هواداران حریف و پس از بررسی تصاویر کمک‌داور ویدئویی(VAR) آن هم ۲ ساعت بعد از آرام شدن شرایط و تعدیل تنش‌ها، این گل مردود اعلام شد تا آلبی‌سلسته این بازی را واگذار کند.

و حالا ماسکرانو بعد از این بازی عجیب از سرقت لوازم شخصی بازیکنان تیمش خبر داد و گفت: ساعت مچی تیاگو آلمادا یکی از اقلامی است که به سرقت رفته است. زمانی که تیم در تمرین بود لوازم بازیکنان سرقت شد. نمی‌خواستیم بعد از تمرین چیزی بگوییم چون فکر نمی‌کنم کمکی به تیم می‌کرد اما بدیهی است که این اتفاقات خوشایند نیست.

همچنین فدراسیون فوتبال آرژانتین اعتراض رسمی خود را به فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد و خواستار تامین امنیت بازیکنان تیم فوتبال المپیک این کشور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha