کد خبر 262934
۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

رئیس پلیس آگاهی بوشهر خبر داد:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در بوشهر

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: فردی کلاهبردار که با استفاده از هویت جعلی و تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی در بوشهر تحت تعقیب بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ «سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی» روز چهارشنبه اظهار کرد: این فرد با استفاده از ترفندهای گوناگون تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی و با هویت مجعول اقدام به خرید کالا از کسبه و صنوف می‌کرد که با تلاش پلیس آگاهی شناسایی شد.

وی افزود: متهم با شگردهای خاصی اقدام به گرفتن اطمینان از صاحبان کالا می کرد و با دادن آدرس صوری کالاها را در خیابان تحویل می گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: افسران تحقیق اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پس از شناسایی این کلاهبردار، با اخذ مجوز قضایی وی را دستگیر و به مرجع قضایی تحویل دادند.

سهرابی ادامه داد: تاکنون ۶ نفر از افراد مال‌باخته شناسایی و متهم به هفت میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کرده است.

وی ادامه داد: شهروندان و کسبه ای که با این شرایط مورد کلاهبرداری قرار گرفته با قید فوریت به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر درخواست کرد: شهروندان هرگونه اطلاعات خود در خصوص وقوع جرایم جعل و کلاهبرداری را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha