کد خبر 262889
۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

چمران مطرح کرد؛

مهمتر از نامگذاری خیابان به نام شهید رئیسی، یادآوری وی در اذهان دولتمردان است

مهمتر از نامگذاری خیابان به نام شهید رئیسی، یادآوری وی در اذهان دولتمردان است

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه کمترین کاری که برای شهدا می‌توان کرد نامگذاری خیابان‌ها به نام آنهاست، در مورد نامگذاری خیابان پاستور به نام شهید رئیسی صحبت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، در آیین تغییر نام خیابان پاستور شرقی به شهید آیت‌الله سیدابراهیک رئیسی گفت: کمترین کاری که برای شهدا می‌توان کرد نامگذاری خیابان‌ها به نام آنهاست تا یاد و نام و راه آنها برای همیشه در یاد ما باقی بماند.

وی افزود: نام شهید رییسی در هر حالت در یاد و ذهن ما می ماند وی مردی الهی است و مردم ما برای همیشه نام چنین مردانی را گرامی خواهند داشت.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: شورای شهر تهران یک خیابان و بک بزرگراه را به نام شهید رییسی نامگذاری کرد تا همه دولتمردانی که در این منطقه می آیند نام وی را در ذهن داشته باشند و ان‌شاءالله بتوانند در آینده هم تصمیمات مناسبی برای مردم ما در دولت بگیرند.

وی ادامه داد: بخش شرقی بزرگراه بعثت تا میدان خراسان و به سوی مشهد مقدس زادگاه شهید بزرگوار به نام شهید آیت الله رییسی نامگذاری شد. این کمترین کاری است که می‌توان انجام داد مهمتر از آن، این است که راه شهید ادامه یابد؛ یادبود گرفتن برای شهید نفعی ندارد.

چمران همچنین گفت: او عند ربهم یرزقون است این ماییم که باید یاد شهید را برای خود یادآوری کنیم و از مسیر منحرف نشویم راه شهدا همان راه امام حسین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha