کد خبر 262637
۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

پیشکسوت استقلال در گفتگو با «حیات»:

بازیکنان باید با نظر نکونام جذب شوند/ استقلال هنوز تقویت نشده و نقاط ضعفش به قوت خود باقی هستند

بازیکنان باید با نظر نکونام جذب شوند/ استقلال هنوز تقویت نشده و نقاط ضعفش به قوت خود باقی هستند

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم در نقاطی که نیاز به تقویت داشت هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده است.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در نقل و انتقالات اظهار کرد: هنوز نقل و انتقالات تمام نشده که بخواهیم در مورد آن نظر بدهیم. استقلال قطعاً نیاز به تقویت دارد و باید بر اساس نظرات خواسته‌های سرمربی خودش در نقل و انتقالات فعالیت کند چرا که مسئول نتایج تیم نکونام است. باید خواسته‌های او برآورده شود تا بتواند بر اساس تفکرات تاکتیکی خودش تیم را ارنج کند و اگر هم نتیجه نگرفت پاسخگو باشد. نمی‌دانم خریدهای تیم تا اینجا بر اساس نظر نکونام بوده یا نه ولی با توجه به شناختی که از او دارم بعید می‌دانم اجازه دهد بازیکن به وی تحمیل شود.

وی افزود: استقلال به نظرم در چند پست در خط جلو نیاز به تقویت دارد. به نظرم در پست دفاع کناری نیازی به جذب بازیکن جدید نبود. اگر صالح حردانی و ابوالفضل جلالی حفظ می‌شدند کافی بود ولی حالا زکی‌پور و رضاییان آمدند و امیدوارم موفق باشند. در حال حاضر نمی‌توان گفت استقلال تقویت شده است چرا که در خط حمله و هافبک نیاز به جذب بازیکن داشت و آن نقاط ضعف هنوز به قوت خودش باقی است.

پیشکسوت استقلال در مورد جنجال‌های حضور رضاییان در استقلال هم گفت: شرایط برای او در استقلال سخت خواهد شد چرا که فشار زیادی را تحمل خواهد کرد و خیلی باید تمرکز بالایی داشته باشد تا اجازه ندهد این فشارها روی فوتبالش تاثیر منفی بگذارد. امیدوارم او بتواند مثل فصل گذشته سپاهان در استقلال هم موفق عمل کند و به تیم کمک کند.

دین محمدی در مورد شایعات بازگشت علی کریمی به استقلال هم توضیح داد: او بازیکن با کیفیتی است و همان کسی است که استقلال در وسط زمین به آن نیاز دارد. نمی‌دانم شرایط جذب وی امکان‌پذیر هست یا نه ولی اگر می‌توانند او را جذب کنند خرید بسیار خوبی است و به استقلال کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha