کد خبر 262634
۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

سردار آقامرادی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

آمادگی نیروهای مسلح برای برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی/ اولین مرحله مسابقات مهارتی سربازان ماهر آغاز شد

آمادگی نیروهای مسلح برای برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی/ اولین مرحله مسابقات مهارتی سربازان ماهر آغاز شد

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: روز گذشته ۱ مرداد ماه مرحله انتخابی شهرستان آغاز شده و این مرحله از مسابقه تا ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین آقامرادی سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات، با بیان اینکه قرارگاه مرکزی مهارت آموزی هرساله اقدام به برگزاری برنامه‌های شاخص برای کارکنان وظیفه می‌کند اظهار کرد: مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های شاخص قرارگاه است که امسال دومین دوره آن در حال برگزاری است و سال گذشته این مسابقات برای اولین بار در سطح نیروهای مسلح برگزار شد.

معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: در این مسابقات سربازان وظیفه ماهر از سراسر کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد و هدف از برگزاری مسابقات کمک به توانمندسازی شغلی و ارتقای کیفی آموزش‌های مهارتی کارکنان وظیفه و تبلیغ و ترویج فرهنگ مهارت آموزی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیاز های امروز جوانان به ویژه خانواده‌ها اشتغال جوانان است گفت: قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به دنبال ماهر شدن کارکنان وظیفه است و در این مسابقات نیز همانند سال گذشته کارکنان وظیفه ماهر شناسایی خواهند شد.

سردار آقامرادی بیان کرد: مرحله اطلاع رسانی و ثبت نام مسابقات از ۱۶ تیرماه آغاز شد و تا ۳۱ تیرماه نیز ادامه داشت. مطابق با زمانبندی نیز، از روز گذشته ۱ مرداد ماه مرحله انتخابی شهرستان آغاز شده و این مرحله از مسابقه تا ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه این مسابقات در ۴ مرحله و ۲۰ رشته مهارت برگزار خواهد شد  ادامه داد: مرحله شهرستان یا یگانی اولین مرحله برگزاری مسابقات است که بر اساس پراکندگی جغرافیایی یگان‌های سازمان‌های نیروهای مسلح و به تفکیک هر شهرستان یا یگان برگزار می‌شود. 

وی تاکید کرد: پس از اطلاع رسانی در خصوص برگزاری مسابقات و به استناد خود اظهاری کارکنان وظیفه دارای مهارت، منطبق با رشته‌های ابلاغی، تیم ارزیاب خبرگی شهرستان یا یگان که متشکل از مسئول مهارت آموزی و مربیان و استادکاران درون و برون سازمانی است نسبت به انتخاب نفرات برتر هر رشته مهارت اقدام و از مجموع یگان‌های مستقر در شهرستان از هر سازمان، حداکثر یک تیم ۲۰ نفره از منتخبین (هر رشته مهارت یک نفر) به مرحله استانی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha