کد خبر 262438
۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با «حیات»:

خوشحالم تراکتور شعبه دوم پرسپولیس شده است/ رضاییان در استقلال موفق خواهد بود

خوشحالم تراکتور شعبه دوم پرسپولیس شده است/ رضاییان در استقلال موفق خواهد بود

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات و اوضاع سایر تیم‌های مدعی صحبت کرد.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت نقل و انتقالات اظهار کرد: این فصل تیم‌ها عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالاتی داشتند و می‌توان گفت دیگر مثل گذشته نیست که فاصله ۲ تیم با بقیه خیلی زیاد باشد. الان ۶ تیم می‌توانند شانس قهرمانی داشته باشند و از نظر من لیگ بسیار جذابی را در پیش خواهیم داشت کما اینکه به جام جهانی هم نزدیک می‌شویم و بازیکنان دوست دارند از همین ابتدا در اردوها و ترکیب تیم ملی و بازی‌های ایران قرار بگیرند.

وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس گفت: چند بازیکن مهم پرسپولیس جدا شدند و همه نگران هستند ولی من نگرانی چندانی ندارم. من امیدوارم پرسپولیسی‌هایی که به تراکتور رفتند در آن تیم موفق باشند و باید بگویم شعبه دوم پرسپولیس را در تراکتور تأسیس کرده‌اند و می‌شود گفت پرسپولیس در تمام تیم‌ها نماینده دارد! من خودم چون آذری هستم تیم دومم تراکتور است و امیدوارم این تیم در فصل جدید لیگ برتر که قطع به یقین بهترین فصل تاریخ لیگ برتر خواهد شد، موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس به نظر من هم‌چنان مدعی قهرمانی است و با جذاب تر شدن لیگ، تیم ملی ما نیز پیشرفت خواهد کرد. متأسفانه باید بگویم عربستانی‌ها هزینه‌های زیادی برای فوتبالشان کرده‌اند و قطعاً تیم‌های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا موفق نخواهند شد؛ در نهایت یا عربستانی‌ها یا تیمی از شرق آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت می‌شود. امیدوارم رضا درویش که تا الان عملکرد بدی نداشته است، بازیکنان قوی‌تری جذب کند تا به آسیا هم نیم‌نگاهی وجود داشته باشد.

وی در رابطه با پیوستن رضاییان به استقلال هم عنوان کردد: رامین بازیکن خوبی است و قطعاً در استقلال نیز همانند پرسپولیس می‌تواند موفق باشد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم گرچه این نوع انتقال میان تیم‌هایی هم‌چون استقلال و پرسپولیس را نمی‌پسندم و اعتقاد دارم بازیکنان باید نسبت به این باشگاه‌ها، عرق و تعصب خاص خودشان را داشته باشند، اما به هر حال لازم است در صورت پیوستن به تیم رقیب، حرمت‌ها را حفظ کنند و مثل برخی بازیکنان رو به هوچی‌گری نیاورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha