کد خبر 262355
۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

استاندار تهران در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛

تشکر از شهرداری تهران بابت تبدیل وضعیت فرزندان شهدا

تشکر از شهرداری تهران بابت تبدیل وضعیت فرزندان شهدا

استاندار تهران در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: از شهرداری تهران بابت تبدیل وضعیت فرزندان شهدا تشکر و قدردانی می کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست علیرضا فخاری، استاندار تهران و با حضور اصحاب کریمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و عباسعلی رضایی، مدیر کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و سایر مسئولان برگزار شد.

علیرضا فخاری استاندار تهران اظهار کرد: کارهایی که باید در حوزه های شهرداری انجام گیرد در مورد آنها نیز پیگیری‌های لازم انجام شود، به‌خصوص تابلوها و دیوارنگارها مورد توجه قرار گیرد زیرا به مرور زمان تخریب و آفتاب‌زده می‌شود.

وی ادامه داد: با پایان کار دولت سیزدهم و استقرار دولت جدید در هفته آینده جلساتی خواهیم داشت. انشاء‌الله با استقرار دولت چهاردهم مسیر ادامه خدمت برای مردم و کشور عزیز ادامه خواهد داشت.

استاندار تهران افزود: یکی از موضوعاتی که لازم است مجدد مطرح شود جبران کم‌کاری دستگاه‌هاست؛ در این جلسات بیشتر به نقطه نظرات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مدیران حوزه فرهنگ ایثار و شهادت گوش سپرد و بر پیشبرد اهداف تعیین شده این شورا و مصوبات آن تاکید کرد.

وی اظهار کرد: از شهرداری تهران بابت تبدیل وضعیت فرزندان شهدا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

فخاری یادآور شد: روز پنجشنبه کنگره دوازده‌ هزار شهید استان تهران در روز ۴ مرداد ماه در مرقد مطهر حضرت امام(ره) ساعت ۴:۳۰ برگزار می‌شود. 

استاندار تهران در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران ضمن اشاره به آغاز یکسان سازی قبور گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، اظهار کرد: ما تاریخ کهن داریم که بنیاد و زنده ماندن آن، مدیون فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

خبرنگار: مبینا زرندی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha