کد خبر 262091
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

خبر خوش برای اهالی منطقه یک تهران؛

مجموعه فرهنگی ورزشی قائم با ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد

مجموعه فرهنگی ورزشی قائم با ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد

با حضور شهردار منطقه یک و اعضای شورای شهر، مجموعه فرهنگی ورزشی قائم واقع در شهرک قائم در منطقه یک تهران افتتاح و شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ مهدی صباغ شهردار منطقه یک، در پویش امید و افتخار شهرداری و در مراسم رونمایی از مجموعه فرهنگی ورزشی قائم واقع در منطقه یک، اظهار کرد: این پروژه از سال ۱۳۸۷ کلنگ زنی شد اما مدت زیادی در حالتی خوابیده قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: تا سال ۱۴۰۱، این پروژه ۵۵ درصد رشد فیزیکی داشت و برای ساخت و تکمیل آن توجه ویژه‌ای صورت گرفت.

شهردار منطقه یک با اشاره به نقش مهم  این مجموعه در منطقه یک، بیان کرد: ارزش ریالی این پروژه به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجموعه قائم افزود: از امروز ۳۰ تیرماه این مجموعه شروع به کار خواهد کرد و این مجموعه دارای ۴۸ پارکینگ است که مزاحمتی برای کسی ایجاد نکند و همچنین ۲۵ فعالیت فرهنگی ورزشی در این مجموعه صورت خواهد گرفت.

صباغ گفت: مجموعه آکادمی ورزش‌های دارت، صخره‌نوردی، ورزش‌های رزمی و دیگر رشته‌های ورزشی در این مجموعه خدمت رسانی خواهد شد. کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در این مجموعه صورت خواهد گرفت‌.

وی ادامه داد: حدود ۱۲۰ نفر در این مجموعه فرهنگی ورزشی شاغل خواهند شد اما این پروژه محله‌ای نیست و بیشتر حالتی منطقه‌ای دارد و بسیاری از اهالی منطقه یک می‌توانند از این مجموعه فرهنگی ورزشی بهره ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha