کد خبر 261899
۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

پیشکسوت استقلال در گفتگو با «حیات»:

استقلال هنوز یک مهاجم و یک هافبک بازیساز کم دارد/ جذب رضاییان خوب است ولی حردانی نباید جدا می‌شد

استقلال هنوز یک مهاجم و یک هافبک بازیساز کم دارد/ جذب رضاییان خوب است ولی حردانی نباید جدا می‌شد

پیشکسوت استقلال معتقد است این باشگاه نباید مدافع راست خودش را از دست می‌داد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص جذب رامین رضاییان اظهار کرد: رامین رضاییان بازیکن بسیار خوب است و به نظرم خرید مناسبی بود. استقلال هدفمند در حال جذب بازیکن است و نیازهایش را پوشش می‌دهد. در سیستم استقلال فصل گذشته ابوالفضل جلالی و حردانی در سمت راست و چپ بازی می‌کردند و حالا آنها جای خودشان را به زکی‌پور و رضاییان داده‌اند و فکر می‌کنم جایگزین‌های مناسبی خریداری شدند. خصوصاً که در سپاهان همبازی بودند و به سبک بازی هم آشنایی دارند. 

او در مورد حواشی حضور رضاییان در استقلال هم گفت: فوتبال بی‌رحم است و نباید به این مسایل توجه کرد. بخواهیم احساساتی با مسایل برخورد کنیم از حریفان عقب می‌مانیم. همین الان ۳ بازیکن پرسپولیس به تراکتور رفته‌اند یا سپاهان بازیکن فلان تیم را جذب کرده است، فکر می‌کنم در فوتبال حرفه‌ای این مسائل حل شده است.

پیشکسوت استقلال در مورد جدایی حردانی هم گفت: اگرچه رامین رضاییان خرید خیلی خوبی بود ولی استقلال حردانی را باید حفظ می‌کرد. حردانی در استقلال پخته شده و به تیم ملی هم دعوت می‌شود و فکر می‌کنم باشگاه باید او را حفظ می‌کرد. شرایط سنی خوبی هم دارد و در سال‌های بعد استقلال از نبود او متضرر خواهد شد. 

او در مورد عملکرد استقلال در نقل و انتقالات هم گفت: عملکرد استقلال بد نبوده است و خریدهای خوبی انجام شده ولی کافی نیست و باید ببینیم آیا هافبک بازیساز و مهاجمی که دنبالش هستند را می توانند جذب کنند یا نه. اگر این اتفاق بیفتد استقلال می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha