کد خبر 261775
۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

علیپور در دو راهی استقلال و پرسپولیس

علیپور در دو راهی استقلال و پرسپولیس

مهاجم لژیونر فوتبال ایران قصد دارد به لیگ برتر برگردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ نقل و انتقالات فوتبال ایران حساس‌ترین دوران خودش را سپری می‌کند و هر روز شاهد اخبار داغی هستیم که به مذاکره یک بازیکن سرشناس با یک باشگاه مدعی اشاره دارد و تا اینجا هم جابجایی‌های پر سرو صدایی شکل گرفته است و همچنان این وضعیت ادامه دارد. 

یکی از بازیکنانی که جزو سوژه‌های داغ نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود، علی علیپور، مهاجم ایرانی فصل گذشته ژیل ویسنته است که تمایل دارد فصل آینده در فوتبال ایران بازی کند و پیشنهادات خوبی هم دارد.

یکی از باشگاه‌های خواهان او استقلال است که چند روز قبل از خرید پر سرو صدایی به نام رامین رضاییان رونمایی کرد و حالا قرار است یک یاغی دیگر را که به بازی در اردوگاه رقیب شناخته می‌شود جذب کند. پیشنهاد مالی استقلال برای جذب علیپور مناسب و قابل توجه است ولی این بازیکن برای دادن پاسخ نهایی به آبی‌ها چند روز فرصت خواسته است.

در سمت دیگر پرسپولیس که به دلیل انفعال در نقل و انتقالات و از دست رفتن چند ستاره کلیدی خودش و همچنین شکست در جذب رضاییان از استقلال، نمی‌خواهد یک چهره دیگر را از دست بدهد، در تلاش است تا علیپور را به جمع نفرات خود برگرداند.

بعد از مذاکرات چند باره مدیران پرسپولیس و علی علیپور، این بازیکن در بازگشت از ترکیه، قرار است مذاکرات نهایی برای انعقاد قرارداد با سرخ‌ها را نهایی کند.

علیپور که بعد از پایان قراردادش با ژیل‌ویسنته موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته بود، طی روزهای اخیر روند مذاکرات مثبتی را دنبال کرد و در شرایطی که با حضور در ترکیه شایعات احتمال به سرانجام نرسیدن این موضوع درباره او شدت گرفته بود، ساعاتی پیش به تهران بازگشت.

او بلافاصله با مدیران پرسپولیس به هماهنگی لازم در خصوص مذاکرات و بازگشت دوباره به این تیم را به نتیجه رساند و قرار است صبح امروز جلسه نهایی بین طرفین برگزار شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ضمن عقد قرارداد با این تیم، بار دیگر پیراهن پرسپولیس را از آن خود کند. 

اولویت علیپور بازگشت به پرسپولیس است و به همین منظور این بازیکن اولین اقدام خودش بعد از بازگشت به ایران را جلسه با مسئولان پرسپولیس در نظر گرفته است ولی چنانچه این مذاکرات به توافقات نهایی نرسد او به احتمال قوی به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت می‌دهد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha