کد خبر 261601
۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

رئیس پلیس راهور فارس اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز

رئیس پلیس راهور استان فارس محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر شیراز را اعلام کرد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس امروز، ۲۴ تیرماه در نشست پلیس فارس ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۵ و ۲۶ تیرماه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر شیراز اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در این دو روز مسیرهای چهارراه مصدق تا چهار راه مشیر ( طول بلوار لطفعلی خان زند) رفت و برگشت، خیابان زند ورودی به سمت میدان شهرداری، بلوار هجرت به سمت میدان شهرداری، چهاراه پیروزی، خیابان ۹ دی، خیابان حضرتی تا شاهزاده قاسم به صورت رفت و برگشت، مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین خیابان حسینی از طرف بلوار سیبویه تا حرم سید علاءالدین حسین (ع) و خیابان حسینی از تقاطع زینبیه تا حرم مطهر و خیابان روز بهان نیز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مسدود است.

سلیمی گفت: در روز عاشورا نیز بلوار ابوذر غفاری از تقاطع دولت و بلوار رضوان از میدان ۱۲ فروردین تا دارالرحمه به صورت رفت و برگشت مسدود است و شهروندان جهت تردد باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تا پایان مراسم اعمال خواهد شد، افزود: شهروندان به مانند همیشه با خادمان خود در مجموعه انتظامی و راهور استان فارس همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha