کد خبر 261498
۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

پیشکسوت استقلال در گفتگو با «حیات»:

مدیران استقلال مراقب باشند ماجرای بیرانوند در مورد رضاییان تکرار نشود

مدیران استقلال مراقب باشند ماجرای بیرانوند در مورد رضاییان تکرار نشود

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار کرد: وضعیت استقلال واقعاً خوب نیست و این را در روزهای اخیر همه پیشکسوتان باشگاه گفته‌اند. همه ما خوشحال بودیم که با تغییر مالکیت اوضاع استقلال بهتر خواهد شد ولی متاسفانه این مالک جدید از وقتی که آمده عملاً هیچ کاری نکرده است. سوای بحث مالی که همچنان مشکلات سابق در استقلال وجود دارد و متاسفانه در بحث تصمیم‌گیری هم مسائل غیر قابل توجیه دیده می‌شود. برای مثال همین حضور آقای کارخانه را ببینید که حضورش در هیات مدیره توهین به پیشکسوتان است. توهین به کسانی که این همه سال پیراهن استقلال را بر تن کردند.

وی افزود: در نقل و انتقالات تا کنون اتفاق خاصی رخ نداده است. دو بازیکن خوب جذب شده ولی این کافی نیست. شنیدم هنگام تمرین استقلال تعدادی از بازیکنان این تیم مدعی شده‌اند تا وقتی مطالبات خود را کامل نگرفته و تسویه حساب نکنند، حاضر به تمرین نیستند. اینکه چند بازیکن استقلال به خاطر پول تمرین نکنند واقعاً تأسف آور است چون چنین بازیکنانی با رفتار خود استقلال را کوچک می‌کنند. یک موقعی بازیکنان بزرگ این مملکت حاضر بودند تحت هر شرایطی پیراهن استقلال را بر تن کنند ولی حالا آقایان برای اینکه  استقلال تمرین کنند، شرط می‌گذارند و ناز می‌کنند.

پیشکسوت استقلال در مورد پیوستن رضاییان به استقلال هم توضیح داد: من بعید می‌دانم این انتقال رخ دهد و تا به چشم نبینم باور نمی‌کنم. از مدیران استقلال هم می‌خواهم در این مورد هوشمندانه عمل کنند و ماجرای فصل گذشته بیرانوند نشود که یک نفر بیاید با اسم استقلال مبلغ قراردادش را بالا ببرد و آخر سر فقط یک انتظار در نظر هواداران شکل بگیرد و یک شکست در کارنامه مدیران باشگاه ثبت شود. ولی اگر واقعاً قرار است رضاییان بیاید با اینکه سن و سالش بالا رفته ولی هنوز یک ستاره در لیگ برتر محسوب می‌شود و خیلی می‌تواند به استقلال در جناح راست کمک کند. فراموش نکنید استقلال سال قبل از نبود یامگا خیلی ضربه خورد و در قهرمان نشدن تیم تاثیرگذار بود و حالا جذب یکی مثل رضاییان می‌تواند خیلی مفید باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha